Nekad Emol | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Spansk

Vad heter du på discord? Påskharen#7424

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: Morgonen 07.00-09.00 kväll 19.30-22.00 Tisdag: Morgonen 07.00-09.50 kväll 19.30-22.00 Onsdag: Inte aktiv på morgonen. kväll 19.30-22.00 Torsdag: inte aktiv på morgonen. kväll 15.00-22.00 Fredag: 15.00- 02.00 om jag inte har match Lördag: 10.00-02.00 Söndag 10.00-22.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 7 februari 2023 men har spelat på en annan server som helper men lämna den för att rpn inte var seriös och därför kom jag hitt för att själv kunna förbättra min rp och göra Unive till en bättre rp server.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Just nu har jag spelförbud fram till onsdag så kan ej gå ig men jag har blivit bannad ca 3 då en av gångerna var anticheat och dom två andra var av en i staffteamet då jag var nybörjare och inte hade så bra koll på regler men det har förnedrats nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag som servervakt har som uppgift att underlätta för andra helpers medans dom kanske specar ett senario och någon behöver res för att dom har blivit rdmad kan jag då hjälpa till att då resa den personen på det sättet gör jag det enklare för dom att arbeta med viktigare saker istället för att resa en person.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill som sagt kunna underlätta för helpers eller dom som gör större arbeten på servern och kunna hjälpa till med Unives utveckling så servern växer och satt helpers kan jobba mer effektivt utan störningar. Och samtidigt kunna skydda servern från griefers, lallare och abusare så att servern får en allmänt bättre rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man använder sina perms för att kunna använda det till sin fördel i scenarion till exempel om jag blir skjuten i ett scenario och sedan resar mig själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka