Accepterad Emol | Ansökan till Servervakt I lowerex I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Påskis

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Påskharen#7424

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: Morgon 07.00-09.00 Kväll: 19.00-22.30
Tisdag: Morgon: 07.00-09.50 Kväll: 19.00-22.30
Onsdag: inte aktiv på morgonen. Kväll: 19.00-22.30
Torsdag: inte aktiv på morgonen. Kväll: 19.00-22.30
Fredag: inte aktiv på morgonen. Kväll: 19.00-02.00
Lördag: 10.00-02.00
Söndag: 10.00-22.30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 februari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad ca 4 gånger då en gång var av anticheat. Jag kan tyvär inte gå ingame då jag inte är hemma.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att kunna se till att det inte är för många bilar på vägen. De ska även hålla koll på att spelarna inte håller på att lalla på piren eller på torget då dom kan använda sig utav /kick eller /svban och sen deras id. En servervakt ska rpa som en vanlig medlem på servern men ska kunna använda sig av sina perms när han/hon ser något fel till exempel om någon bil står iväg eller om jag ser att någon bryter mot en regel. En servervakt har också i uppgift att hålla koll på Alla spelare i servern. Som servervakt har du också i uppgift att kunna underlätta för dom som är högre uppsatta som har viktigare saker för sig till exempel att ta bort en bil.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill vara en del av dom spelarna på servern som är med och gör skillnad och hjälper till med saker som inte vanliga medlemmar kan göra. Jag är väldigt aktiv på servern då jag kan hålla koll på serverns spelare. Genom att vara servervakt får man ett ganska stort ansvar för att kunna hjälpa till servern och hålla koll på serverns spelare. Jag vill även bli servervakt för att jag vet att jag kan göra skillnad och att jag vet att jag kan hantera en uppgift som servervakt. Jag har rpat på Unive i ungefär 2-3 månader och känner att jag vill ta ett steg till för att kunna underlätta för staffs och göra arbeten som är onödiga att göra för dom som är högre uppsatt än mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är en korrupt servervakt eller abusear sina perms så hör man inte hemma i servervaktteamet/staffteamet. Man har olika perms som servervakt till exempel /kick, /svban, /dv, /revive. Om man använder dom här förmågorna för sin egna fördel så abusear du dina perms vilket inte är tillåtet. Vi säger att du är i en skottlossning och säger att du dör eller om din medspelare dör och du då använder comandet /revive för att ni ska kunna vinna scenariot så har du brutit mot en regel och du har abuseat dina perms.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka