Accepterad Emnez77 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnezㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
622
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199265796150/

Ditt Hex-ID: 11000014dd0d036

Vad är din discord tagg? skaffade en backup dc nyligen har fixat allt på den nu så heter emnez#7230

Vem var det som bannade dig? Makaveli

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: lhmnml Anledning: terrordåd Placerad av: ^5 Makaveli

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt som polis på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario där jag var snut o jag skjöt på piren vilket inte är okej då det aldrig ska förekomma skottlossningar på piren. Sen att jag sa emnez var inte heller bra då det räknas som ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag it säga dock hade jag uppskattat ett support samtal innan de bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oklart hur många bans jag har, gissar på två felaktiga bans som jag blev unbannad efter ca 10 min. En rätt placerad ban som var placerad för suntförnuft när jag hoppade ut ur en polis bil med handbojor osen när philip banna mig en gång för att jag bytte server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jodu, inte skjuta på piren som polis i det scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja utan tvekan, att skjuta som polis på piren i ett sådan scenariot skall aldrig vara okej och det vet jag nu. Att det klassades som terrordåd visste jag faktiskt inte om för att vara ärlig men jag ska verkligen förbättra mig. Förstår att jag inte kommer få möjlighet till att bli sv eller staff men jag vill rollspela med gott inflytande!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yep

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka