Nekad Emnez | Sociala Medier Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez2

Helper
Helper
Meddelanden
1,983
Reaction score
-8
Vad heter du på Discord? emnez.

Ditt Hex:ID kan ej komma åt just nu finns i mina tidigare ansökningar

Vad vill du göra inom Sociala Medier på Unive? Manusförfattare

Vilket team vill du tillhöra? TikTok

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag vill ha rollen som manusförfattare eftersom jag är kreativ och har skrivit många manus både i skolan och för mindre kreatörer på TikTok. Jag gillar att skapa berättelser och tror att jag skulle passa bra för jobbet.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i våra Sociala Medier? Jag föreslår att vi kan introducera en karaktärsserie på våra sociala medier. Varje vecka presenterar vi en spelare och deras rollfigur, inklusive en kort bakgrundshistoria och kanske en liten intervju om deras bästa upplevelser på Unive. Det ger spelarna en chans att visa upp sin kreativitet och stärker gemenskapen genom att lyfta fram mångfalden av berättelser på servern. Det kan också locka nya spelare att vilja skapa och utveckla sina egna karaktärer.

Annan ide jag även har: (bollar lite idéer just nu rent spontant)

Det är att vi kan skapa en återkommande tävling där vi utmanar spelare att lösa mysterier eller gåtor på servern, och sedan lägga upp ledtrådar på sociala medier. De som löser gåtorna snabbast kan vinna priser som speciella in-game-föremål eller en shoutout på våra kanaler. Detta skulle både engagera nuvarande spelare och locka nya, samtidigt som det skapar spänning och aktivitet på servern och Tiktoken då.

+rep, killen låter ju intressant! håller verkligen med om att utmana spelare att lösa mysterier eller gåtor på servern, det hade ju byggt upp 'lore' på servern, han kan nog komma upp med smarta idéer.

+rep, killen låter ju intressant! håller verkligen med om att utmana spelare att lösa mysterier eller gåtor på servern, det hade ju byggt upp 'lore' på servern, han kan nog komma upp med smarta idéer.
Får verkligen tacka för det, och svar på din fråga. Ja, jag sitter på många idéer som jag senare kommer dela med mig om. Kommer bli väldigt kul ifall jag får möjligheten!😄

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka