Nekad Emnez | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? emnez#3585

Hur gammal är du? fyller 15 i oktober

Hur många timmar har du på Fivem? ca 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för jag vill göra företaget stort och unikt. Jag vill hålla öppet och dom flesta säger ''hålla fester'' men jag tänker på ett unikt sätt. Jag vill införa ett nytt system hos unicorn, ha stadiga dörrvakter som ser lite maffiga ut. Alltid ha någon ståendes vid entrén för att hålla en god stämning och framföra ett gott välkomnande. Vid utförsäljning av drickor och annat ska mina anställda ha koll så det inte förekommer lall eller att någon dricker sig för full. Jag vill komma med nya krog fester för att ha det roligt. Kanske slå igång tvn o sätta igång till fotboll som en pub. Detta passar självfallet inte unicorns kultur men vill ge ut det som ett allmänt förslag i yrken i sina helheter. Ha logiska priser men ändå så att ekonomin följs. Inte beblanda sig med olika sammarbeten från företag som inte är igen kända. Jag vill hålla allt i rpn och dra ut på det. Om någon vill boka låt oss säga, VIP en kväll. Då kan dom få fylla i ett kontrakt för att skriva under att dom får VIP för kommande 30 dygn tex. Sedan så kan vi gå vidare till mina planer gällande strippers och annat. För att få köpa en dans måste både vi dörrvakter utanför lokalen redan innan insläppt hålla koll på vilka som släpps in, (kolla id kort för ålder, osv). Men också att personen inte verkar lallig alltså kan hålla en nivå som är seriös. Självklart kommer jag styra om lite och göra bahamas upp fräschat och unikt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jadu, yrkesmässigt är det väll att jag tidigare varit anställd på flertal yrken, såsom unicorn, auto, meko, polisen, gäng osv. Men rent overall är det väll att jag är föredetta OA Jobb och har ett driv för jobbdelen. Jag ser på saker som vissa andra inte ser på det. När jag rollspelar tänker jag unikt och jag har många olika samt unika karaktärer. Som har sina karaktärs drag. Just Mikael passar in i rollen då han är väldigt driven och rolig affärsman. Jag vill styra upp det och hålla en aktivitet som är funktionell. Det är mina erfarenheter.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Mikael Brandt och är en större människa om man får säga så. Han går ofta omkring med kostym och har sina unika karaktärs drag. Han är väldigt speciell då många andra på unive inte är varken samma storlek eller har samma mål som andra. Mikael gör folk skratta och han är väldigt driven. Han kan lätt driva igenom ett yrke på bästa sätt. Han klarar av stress och att styra upp en chefs position. Han är rik men väldigt empatisk. Han sitter dagligen och tänker igenom det bästa för yrket. Han är då en säljare sedan tidig ålder. Han kan lätt sälja ut något till befolkningen som kan göra han mång miljonär! Han tänker på ett affärsrikt sätt och vill göra det bästa för hans kommande projekt & företag.

Hur ofta kommer du vara inne? Alltid, förutom när jag sover eller är med familjen. Vilket är runt 02-04 på sommarlovet!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka