Accepterad Emnez | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez2

Helper
Helper
Meddelanden
1,983
Reaction score
-8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199265796150/

Ditt Hex-ID: steam:11000014dd0d036

Vad är din discord tagg? emnez.

Vem var det som bannade dig? Berdan

Bild på banmeddelande: banoverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu när jag ser hela scenariot ur alla möjliga perspektiv ställa jag mig faktiskt litegrann fundersam till varför bannen placerades, inte bannen i sig, den är rätt ufärdad av Berdan. Men jag pratar om flera viktiga delar ur scenariot som inte togs med i beräkningen. Under scenariot som pågick åkte jag, milo och tobbe i mios patent, vi åkte runt ett tag och tänkte åka och producera våra droger, men på vägen stötte vi på fiender som vi har krig emot, de började hetsa emot oss och detta var tydligen bekanta med mio alltså i principt halvt vänner. Vi skickar ut i vår allierade priogrupp där två fullsatta bilar från vår allians åker mot oss, men håller sitt avstånd ifrån oss för att eventuella komma in i bilden ifall en skottlossning skulle brytas loss. Vi ville inte från början skjuta, utan endast producera våra droger. Vi rörde oss därifrån och senare kom de tillbaka, där vi skickade massa fler prios (finns loggs på detta). Vi åker senare upp till en avlägsen väg där mio plötsligt kraschar, då dessa redan uttryckt hot och utsatt oss för fara vet jag vad som kommer hända, det kommer bli skottlossning, då mio kraschade, satt vi kvar ensamma i bilen, jag och tobbe. Jag ser en bil närma sig och jag ser bakom mig att en av våra alliansbilar står en bit bort, kommer även skicka en bild på denna i tråden nedan. Jag väljer att hoppa ut, och då hoppar även han framför mig ut, jag skjuter ner honom och får kort därpå ett skott i nacken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände har jag beskrivit ovan med så många detaljer som möjligt, det är dock svårt att avgöra exakt vad som hände, då klippskaparen tydligen har raderat klippet ifrån medal, och alltså kan jag inte analysera mer än ifrån mitt egna minne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte vilja påstå att bannen i sig är felaktig, utan Berdan gjorde faktiskt sitt jobb och jag får respektera konsekvenserna. Däremot valde jag inte att argumentera emot och förklara situationen vidare utan istället bara köpa åtgärderna, vilket jag inte heller tycker är felaktiga i sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, men sedan jag kom tillbaks i Augusti 2025, har jag inte haft en ända ban, därav 0 senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda var att återigen bekräfta att vi var ett jämt antal på vardera part, för att kunna stärka mitt agerande mot de vi har krig emot. Framöver kommer jag se till att utfallet förblir annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag pratade väl med Berdan, vi förstod varandra och kommunicerade väl, utom jag som glömde viktiga detaljer under samtalet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Här är bilden på våran allians bilar som även var på plats. Blir svårt att analysera vidare då hans klipp länk inte fungerar / blivit borttaget kan däremot skicka mitt hela 2 minuters klipp om det behövs

Hej igen jag lyckades få klipp för att bevisa att jag inte var ensam där. Detta är från en i vår allians:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka