Inaktuell Emnez | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnezㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
622
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: emnez#7230

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff här på unive för jag vill jobba för det jag gillar. Det jag får glädje och härliga minnen från, jag ska bli staff för jag har erfarenhet och är skicklig. Jag vill bli staff för att jag vet att jag klarar av det, och jag är kompetent nog att erhålla positionen som det. Jag är unik, driften och orken som jag har finns inte hos vissa andra. Nu kommer inte jag sitta här och jämföra mig själv med andra men jag känner verkligen så.

Jag vet vad jag har gjort innan, och jag förstår hur Philip känner. Att lämna servern var en av de dummaste sakerna jag någonsin vågat göra. Att jag emnez gjort något så fruktansvärt känns ofattbart. Och jag är medveten att det kan vara en orsak till att Philip dessvärre inte tagit in mig i staff teamet. Men jag vill bevisa att jag kan bättre och jag ska tjäna min respekt och tillit. Personligen kommer inte jag bli staff för att få förmåner, jag vill bli staff för jag tycker det är något jag verkligen brunnit och brinner för. Jag har inte varit en lat o oskicklig staff sedan tidigare. Jag har jobbat för det har varit otroligt roligt och verkligen satt en plats i mitt hjärta.

Slutligen Philip, jag har aldrig velat förråda dig. Men jag förstår vad du menar, så det är upp till dig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag.

Vardagar:
15/16-22/23.00

Helg:
Hela dygnet

Lov:
I princip hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidigt 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, själv har jag tidigare erfarenheter eftersom att jag har varit staff här tidigare på Unive Roleplay. Där fick jag lära mig allt jag kan idag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är redo för allt

+rep Han var en duktig staff förut och förtjänar att få bli det igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka