Inaktuell Emnez | Ansökan till Staff [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: emnez#7230

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff här på unive för jag vill jobba för det jag gillar. Det jag får glädje och härliga minnen från, jag ska bli staff för jag har erfarenhet och är skicklig. Jag vill bli staff för att jag vet att jag klarar av det, och jag är kompetent nog att erhålla positionen som det. Jag är unik, driften och orken som jag har finns inte hos vissa andra. Nu kommer inte jag sitta här och jämföra mig själv med andra men jag känner verkligen så.

Personligen kommer inte jag bli staff för att få förmåner, jag vill bli staff för jag tycker det är något jag verkligen brunnit och brinner för. Jag har inte varit en lat o oskicklig staff sedan tidigare. Jag har jobbat för det har varit otroligt roligt och verkligen satt en plats i mitt hjärta. Just nu är jag Medlemskap Ansvarig och det rullar på riktigt fint, jag ser framemot att ta steget längre och bli Helper och komma väldigt långt som staff här på Unive!

Jag ser framemot att jobba som Staff då jag gjort det tidigare. Jag har mycket erfarenheter och med det sagt vill jag tillägga att jag ansöker för att jag är genuint driven och öppen för nya motgångar. Jag är inte känslig eller lätt irriterade, jag står alltid med ryggen rak och tar opartiska beslut. Jag har varit staff innan och jag vet hur jäkla roligt det faktiskt är, jag känner att jag är redo att ta ställning som staff igen! Jag vill ta mig långt och visa framfötter samt nya idéer för utvecklingen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag, kväll, natt.

Nätter brukar vara i majoritet på helger, lov osv.

Vardagar:
15/16-22/23.00

Helg:
Hela dygnet

Lov:
I princip hela tiden

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidigt 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, själv har jag tidigare erfarenheter eftersom att jag har varit staff här tidigare på Unive Roleplay. Där fick jag lära mig allt jag kan idag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att ta ansvar och ställning inom alla områden.
+rep charlie

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka