Nekad Emnez | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vill även tillägga en sak, jag vill satsa allt på staff arbetet nu. Hålla huvudet högt och sluta rollspela, känner att jag passar in i staff teamet och vill göra jobba som staff. Jag tycker det är lärorikt, otroligt roligt och väldigt härligt att hjälpa folk som verkligen behöver det. Jag har respekt för allt och alla oavsett vad, jag är väldigt opartisk också.
En till sak gällande mina bans och min historik, låt oss säga som såhär. Jag vet om att jag har gjort dumma val förr, men den sketna perioden är över nu. Jag vill se mig själv som staffen som kämpade så hårt den bara kunde, slet som ett djur och verkligen brann för unive. Den Emnez känner jag att jag är nu igen och jag vill få förtroendet att vara helper igen. Jag är servervakt för tillfället och jag vill ta större ansvar och även börja jobba igen, för det är vad jag ärligt talat har och brinner för. När jag kom in första gången hade jag inga bans och var helt ny, just nu har jag lite banns sen innan men jag vill inte att det ska påverka vem jag faktiskt är och vad jag faktiskt kan jobba som och för. Det var det jag ville tillägga, tack! :)

Senast ändrad:
En allra sista grej, jag kommer vara OTROLIGT aktiv. Varje dag och jag kommer vara lika driven oavsett vilken tid eller när det är, jag är pålitlig och engagerad. Kommer inte göra er besvikna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka