Emmie | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198986596515/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emmie

Vad är ditt discord namn? Emmie#5555

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jennifer Lopez hon är asiat och afrikans. Hon är 21 år. Jennifer växte upp i en liten stad kallad Bohus med tre syskon, en lillasyster som är 15 och två storebröder. Hennes mamma dog för ett år sen i en bilolycka så det är bara pappa och hennes syskon. Hon fick intresse i basketboll ifrån sin pappa som är två meter men hon själv är bara 160 cm men hon är ändå den bästa basketspelaren i Bohus. Hon tycker också om bilar och följer alla olika bilsidor som man kan, hon gillar också att fixa sig och sminka sig i röda färger. Just nu bor hon ensam med sin hund bamse i en lägenhet vid kusten hon brukar ofta åka ut och gå med honom på långpromenad vid stranden och i skogen. Jennifer jobbar som sjuksköterska men är trött på det och vill bli en artist i stället så hon har sökt runt till flera olika musikbolag. Hennes absoluta favoritmat är tacos med mycket ost. Hon har inga barn men har en väldigt flörta personlighet och blir lätt kär så hon har haft alla möjliga pojkvänner. Men just nu är hon singel och vill ha mer frihet. Hon gråter väldigt lätt så när hon ser en död fågel på vägen så bryter hon ihop. Hon gillar också att variera sin stil ibland kan hon gå runt i en lila kjol medan andra dagen kan hon ha en hel svart overall. Hon tycker inte om personer med för stort ego och folk som aldrig kan bestämma sig och stå upp för sig själv. Men det värsta hon vet är dumma personer. Hon hatar sniglar och ormar det är riktigt luriga och äckligt slimiga. Hon är aldrig arg och är en väldig glad och öppen människa för alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska just bli medlem för att jag kommer tillbringa me så bra rp som möjligt, jag är även en väldigt pratsam person är bra o bli vänner me folk som ja nyss träffat och gillar hitta nya vänner o vara så social som möjligt. vill verkligen bli medlem på servern brinner mycket för unive vart inne nu varje dag o känner att ja kan ta steget högre o bli medlem o skaffa whitelistat jobb då jag vill bli mekaniker. Kommer bara försöka göra folk glada på servern o va trevlig. Är också ganska ny till rpande så vill lära mig mycket o tror unive kan hjälpa mig då denna server värkar seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om alla männsikor som jag träffat i Unive rp:en är den roligaste som finns och stämningen är alltid kul man skrattar alltid. Jag tycker också om att de flesta kan rollspela bra och att servern är så stor och de flesta är så snälla mot alla, det blir en annan känsla det känns mer seriöst och som en riktig stad. Jag tycker också om att servern är så stor att det är alltid någon man kan prata med så man slipper vara ensam.

Hur hittade du Unive? Hittade den genom massa livestreams hört att den ska va bra o stor.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna rp med så många som möjligt och lära känna deras karaktärer och få staden att växa mer. Jag vill få andra och skratta och dela samma glädje som mig när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att förbättra min rp nivån. Jag vill också lära känna fler personer på servern. Jag vill även bli mekaniker och komma långt som det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är inte aktiv i några andra servrar.
 
Godkänd, vidare till intervju
-Discord: Al3x#4440
-Öppen PM
-Aktiv Medlem
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top