Nekad emmert | Medlem ansökning (Facetime)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emmert

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? emert

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson Han är född 1996-06-23 och är 26 år gammal. Johan Karlsson gillar att umgås med sina vänner på fritiden och göra mycket roliga grejer. Johan Karlsson är en väldigt rolig grabb som är mestadels snäll och är alltid hjälpsam och vill hjälpa till och kan bli arg ibland. Redan i ung ålder såg han upp till polisen och tänkte “sån vill jag var” Nu för tiden gillar han att cruisa runt på sin mc, det är ett sätt för honom att koppla av. Hans uppväxt var inte så speciell, mamman och pappan till Johan hade ett bra jobb och hade inte många problem i sin vardag. Johan gick även förr på en del sporter men fick sluta tidigt på grund av att han tappade intresset för det och ville satsa mer på skolan. Nils hade det bra hemma men också i skolan. Han pluggade, gjorde sina läxor och funderade nästan dagligen vad han skulle bli när han blev stor. På hans fritid som ung blev han mobbad väldigt mycket på grund av att han blev kallad för “nörden” i klassen.. Han gick ut 9:an med bra betyg och nästan A--C i varje ämne. Han tänkte noga och undrade vilken linje och vad han skulle bli framtiden. Han valde linjen Samhäll på gymnasiet och därefter tänkte han. “Hur känns det att vara polis”? Jag kanske borde söka in till polishögskolan…

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och seriös rp. Jag kommer skapa roliga och långutragna scenarion där man spelar för rps skull.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid ska utgå ifrån att vinna ett scenario utan du ska spela för båda din och motpartens skull, så det blir kul för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM, VDM, Meta gaming, fear rp, powrgaming osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat roleplaying i ett år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" Och du måste också var med i unive discord servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka