Accepterad emmelush | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ! S♥Lushish♥S ! #0011

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Sven Svensson föddes 1999-01-01. Han hade det väldigt bra under sin uppväxt nästan för bra. Han fick lite det han ville det ända problemet var att han var lite annorlunda än alla andra barnen så han hade inte så många kompisar att hänga med vilket gjorde han ganska ledsen. Han hade väldigt dåliga betyg och framtiden såg inte ljus ut. Men han hade en väldigt stark och positiv känsla av bilar. Så han började mecka med bilar vilket gjorde honom väldigt glad. Betygen gick uppåt och allt gick bättre så när han slutade skolan ansökte han till mekaniker. Då han blev anställd på mekonomen vilket var ett perfekt jobb för honom eftersom han var lugn, kunnig och klarade av stress vilket var perfekt. Han fortsatte jobba på mekonomen och skaffade Tjej och barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina RP kunskaper till servern samt ta emot kunskaper vilket leder till att vi kan göra serverns RP bättre och mycket roligare eftersom det blir mer verkligt. Jag kan också bidra med roligare Scenarion eftersom jag är inte en sån person som måste vinna alla scenarion. Eftersom alla måste ha det kul inte bara du.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att vinna ett scenario eftersom att det ska vara kul för den andra sidan också. Eftersom man kan fortfarande ha ett jätteroligt scenario utan att vinna. Det går ut på att alla ska ha kul och inte bara du.

Hur hittade du Unive? Har sätt den många gånger sen tog jag en paus från fivem och jag tyckte den såg rolig ut så jag gör en ansökan nu:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka