Accepterad emmelush | Ban Överklagan (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? Pappish#6969.

Vem var det som bannade dig? saman214.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: fivem esrtw345.pngfivem2.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var så korkade så jag inte tänkte mig för. Jag pratade ooc ingame asså det är så korkat fattar inte varför jag inte tänkte mig för. Ångrar mig så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med en polare jag inte hade träffat på länge sen ställde vi oss på piren eftersom det var typ ingen där. Och då skulle jag försöka förklara för honom varför jag inte hade WL eller min krim. Det var på grund av att jag blev bannad på min discord helt random. Men iaf då försökte jag förklara för honom ingame men det gick inte som planerat råkade använda lite fel ord. Sen bad saman214 mig hoppa support men det kunde jag ju inte eftersom jag är bannad på discorden vilket inte var så lätt då för då kunde jag ju inte hoppa support. Efter det blev jag bannad för ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var helt rätt tycker det var mitt fel. Det är ju faktiskt inte okej att prata ooc. Varför pratade jag lite ooc kanske du undrar. Det var för att jag ville liksom inte säga kan jag få din discord så vi kan prata. För då hade det också blivit ooc. Så jag viste inte hur jag skulle göra. Då tänkte jag försöka att säga det med lite normalare ord typ. Men det blev inte så mycket bättre märkte jag. Så vill säga förlåt i alla fall ville verkligen inte göra rpn dålig det var bara att jag inte visste riktigt hur jag skulle uttrycka mig ber hemskt så mycket om ursäkt att jag gjorde fel. Dock finns det en grej jag inte kan göra något åt och det är att hoppa support det kan jag faktiskt inte. Håller på att utreda det i en överklagan också för jag blev bannad helt random på discord så förlåt ifall jag inte hoppade support. Försökte kontakta dig ingame men jag kunde inte hitta ditt id. Skickar också en bild på min dc ban så att du kan se.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare men den ena var felaktig. Men jag lärde mig verkligen av min andra ban jag blev bannad för jag stängde av under ett scenario. Och det ångrar jag verkligen supermycket sen dess har jag aldrig gjort så igen. Och kommer aldrig göra det igen. Jag menar det var inte kul att bli bannad i 10 dagar:(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle verkligen inte tagit det ingame men om jag inte gjorde det så visste jag inte hur jag skulle kunna kontakta honom på något annat sätt för man vill ju inte fråga ingame liksom. T.E.X. pär vad är ditt discord namn och tagg. Det lät värre tycker jag. Men det hade kanske varit bättre ifall jag hade försökt ta fet i ooc chatten kanske. Eller inte sagt det över huvud taget. För engentligen gäller inte det honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig att verkligen inte använda ooc vad som än händer. Eftersom det förstör ju rpn och det är ju inte kul för dom andra att höra någon snacka ooc. Jag har verkligen gjort ett alvarligt fel. Jag ber verkligen om ursäkt vet inte hur jag ska göra vill verkligen inte vara bannad för jag tycker det är kul att köra på servern. Jag kan inte göra så mycket mer än att be om ursäkt för mina fel. Det jag kan bidra med är att verkligen tänka efter att aldrig snacka ooc igen. Ifall jag blir unbannad så ska jag aldrig snacka ooc igen. Ska alltid tänka ett steg före i alla scenario så att jag tänker mig för att inte använda ooc under några omständigheter. Förlåt för att jag använde ooc:(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår. Tack iaf att du tar din tid att läsa min ticket:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka