Nekad emmelush | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? Lushish#0011

Vem var det som bannade dig? 320master. Men det var inte han egentligen det var något fel så dom kunde inte banna

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: fivem unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig eftersom att jag gjorde ett regelbrott. Combatlogging är inte acceptabelt så det var helt rätt av dom. Jag tycker ju självklart att det inte är kul nu och ångrar mig rejält. Men det är ju skit bra att staffsen är så pass bra på sitt jobb att dom märker detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grabb som kom och kaxade mot mig och mina kompisar och lekte tuff. Så vi blev såklart förbannad och bad han gå ur bilen så vi kunde snacka men det vågade han ej. Så vi sa hoppar du inte ut ur bilen sparkar vi på den. Han lyssnade inte så då blev det så. Han blev arg och sa sparkar ni på bilen så dör ni fattar du. Och vi gjorde det en gång till för att han trottsar oss då trottsar vi honom. Då körde han iväg och gömde sig i en buske och började skjuta med sin pistol på alla oss. Det tyckte jag var alldeles för agressivt. Han bad mig ställa mig upp som alla gör och försöka loota mig. Detta händer typ 100 gånger om dagen vilket inte är kul men det är ingen ursäkt. Och då blev jag sur och stängde av eftersom jag inte orkade att bli rånad för 10ånde gånger eller något. Och jag tyckte att det var lite överdrivet att loota nån när man är så pass nära torget logiskt sätt flyr man häldre så att man inte blir gripen av polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att bannen var felaktig på något sätt förstår att man måste ta åtgärder när någon gör ett så dumt regelbrott. Jag ångrar mig så himla mycket det räckte med att dom tog min krim liksom. Det ända jag ser är lite jobbigt och överdrivet är ju ban tiden. Visst ska man ju lära sig av sin ban men 10 dagar tycker jag inte att man borde få eftersom du lär dig inte mer av det tycker jag för du blir bara minde och mindre sugen på att vänta för då kanske man börjar spela något annat då vilket jag verkligen inte vill. Det jag vill begära är om jag skulle kunna få en unban eller ett litet avdrag av tiden på min ban. Vore jättesnällt eftersom att jag vill rpa med mina polare så vi kan ha det roligt och göra det kul. Detta kommer jag aldrig att göra om för vill inte ha dom konsekvenserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad 1 gång tidigare någonsin. Och det var en felaktig ban typ. Eftersom dom misstog mig som en lallare vilket jag verkligen inte är. Gjorde en överklagan och den blev godkänd eftersom han höll med mig. Jag ska lära mig att faktiskt ta reglerna mer seriösa så att något som detta aldrig händer igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Undvikt att stänga av och bara ta det som det kommer. Det var bara att just då vet jag inte riktigt hur jag tänkte var arg och frustrerad eftersom jag hade blivit rånade skit många fler gånger på samma dag. Ber hemskt så mycket om ursäkt för detta. Detta kommer aldrig att upprepas igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig nånsin bryta mot regler igen eftersom jag vill ju inte förstöra rpn Samt så vill jag ju inte ha dessa konsekvenser jag tycker ju att det är super kul att rpa så detta kommer aldrig att hända igen. Förlåt igen skäms faktiskt:(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår självklart det. Tack i förhand!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka