Accepterad Emmeishpemmish | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? emmelush

Vem var det som bannade dig? VOID

Bild på banmeddelande: efsdfsdsfd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var så jävla korkad och körde min bil in i en stolpe och körde vidare lite och sen rpade. Det var ju ganska dumt för man ska ju rpa direkt på en krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från strandgaraget och åkte på vägen mot sjukhuset. Sedan åkte jag och råkade köra in i en stolpe och sen åkte vidare och rpade lite efteråt vilket inte var smart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker verkligen inte att det var en felaktig ban eftersom det var mitt fel för jag körde vidare och rpade lite efter krashen vilket är fel. Förstår verkligen att detta leder till konsekvenser eftersom detta inte ska behöva hända. En rpare som jag borde verkligen tänka efter mer innan man gör något. Förlåt att jag gjorde som jag gjorde tycker bara att jag borde få en andra chans att bättra mig. Detta ska verkligen inte upprepas igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång för mild ooc. Och det har jag verkligen tagit lärdom av det eftersom jag inte har pratat ooc sedan dess. Och jag har också försökt höja min rp nivå. Fattar verkligen inte varför jag gjorde såhär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stannat bilen och inte kört vidare eftersom att det gör ju ont ifall man krockar irl. För man får ju inte ont efter en stund man får ont direkt. Sen såg de nog ut som jag körde på nåns bil men de var dsync jag har klipp på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka på vad jag gör när jag rpar och använda mig av suntförnuft. Typ som vad är logiskt att göra. Det är ju inte direkt logiskt att åka vidare efter en krock. Jag har lärt mig att tänka mer på vad jag gör i stunden. Förlåt igen. Sen kanske jag har blivit bannad några gånger på senare tid. Men det är småsaker typ att jag råkade snacka ooc ingame en gång ett ord är ju lätt hänt. Jag har typ bara fått olika bans också därför tycker jag att jag lär mig av mina bans typ som att jag inte har pratat ooc sen jag blev bannad. Förlåt mig iaf

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka