Nekad Emme111111 | Chef-jobb ansökan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emme111111

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Emanuel

Vad heter du på discord? Emanuel micro#1167

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev wl igår, men jag har spelat på unive tidigare.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara fullt aktiv! Jag kommer ta mycket intervjuer till dem som är intresserade över jobbet. Mina planer är att ha många anställda som tar jobbet seriöst och inte jobbar för pengar. Som sagt jag kommer att utveckla jobbet med mycket anställning och aktivitet. Jag är inte som de andra och lämnar yrket efter samma dag, om jag ansöker till yrket då bör jag stanna kvar!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju jobbat på Vianor tidigare på Unive och jag kan allting man behöver kunna för att leda över Vianor. Jag kan mycket om bilar och vet hur man ska utföra professionellt inom designer yrket. Jag vet hur jag ska utföra scenarion som bil designer på de bra sätten som stärker rp upplevelsen för andra . Jag har inte bara jobbat som bil designer på Unive, jag har jobbat inom de yrket på flera andra serverar. Jag har inte bara erfarenheter inom designer yrket, jag har även erfarenheter inom chefs yrket. Jag vet hur man ska bete sig/uppföra sig som en chef. Jag vet tex hur man ska bemöta en kund, så kunden känner sig säker och bekväm. Kund bemötande är en viktigt att veta om. Chef positionen är en viktig roll och jag vet att jag kan ta hand om den.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 17:00-21;00
Tisdag: 17:00-22:00
Onsdag: 19:00-21:30
torsdag: 19:00-22:00
fredag:? Aktivitet (mycket)
Lördag:?Aktivitet (mycket
söndag:?Aktivitet (mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart kommer jag spela kvar. Det är inte hela världen om jag inte blir godkänd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? yes

Tillbaka