Nekad Emme111111 | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emme111111

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad heter du på discord? Emanuel micro#1167

Ange ditt födelsedatum Jag är född 2009 och är 14 år

Beskriv din dagliga aktivitet. Spela fotboll, tittar på fotboll, är med vänner och spelar på datorn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag men det påverkar inte att jag gillar servern och vill hjälpa till.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig varit bannad på servern då jag är ny.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att skydda servern från lallare/regelbrott! En servervakt ska ta en del av sin rp till att få bort alla typer av lallare och de personerna som begår regelbrott. Om en person tex slår folk på torget utan en giltig anledning så har en servervakt jobbet att kicka personen från server och skriva varför. En servervakt har inte hög behörighet till servern. Servervakten får mest kicka folk som inte beter sig. En servervakt ska vara mogen och kunna utföra de arbetet som den har. En servervakt ska veta när en person begår ett regelbrott och den ska orka att göra sitt arbete. Man ska inte vara en servervakt bara för att man ska se mäktig ut.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är ny, men jag vill hjälpa till Unive att bli av med alla lallare på servern så det blir en bättre spel upplevelse för alla. Jag vill att det inte ska vara så mycket jobb för de andra högre staffsen, så de kan tänka på viktigare saker än att få bort lallare på servern. Jag älskar att vara staff på serverar och hjälpa till, men unive är en mycket större server med mer folk i så den behöver fler servervakter/staffs och jag är här för jobbet. Som sagt jag vill ge dem seriösa spelarna en bättre upplevelse på servern så dem inte behöver gå support eller göra report varje timme. Jag har mycket tid till att vara inne och hjälpa till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man bara vill ha rollen och se större ut än de andra i servern. De som abusar sin perms på ett mycket dåligt sätt som påverkar spelarna och staffsen. Jag kan ge ett snabbt exempel, om det pågår ett bankrån och de kriminella som har startat rånet flyr och polisen åker efter. Då väljer servervakten att kicka polisen/poliserna från servern så att dem kriminella kan gå undan och vinna scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka