Accepterad emme | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emme

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? pc1check

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emme Andersson och växte upp i ett normalt hem, när Emme var född så älskade hans föräldrar han. Ungefär vid 12 års åldern blev Emmes pappa skjuten och det var som en hård sten i Emmes mage. Men Emme slutade inte kämpa för att nå sina drömmar som var att bli en fotbolls spelare. Han tränade dag ut och dag in och gav inte upp. Till slut så frågade Djurgådens IF om han ville spela för deras klubb för att Emme hade en sån stor talang. Emme tackade såklart jag och hans Mamma blev riktigt stolt över han, Emme tjänade bra med pengar tills han blev 25 år gammal. Då valde Emme att sluta sin karriär som fotbolls spelare och blev istället en mekaniker som han fortfarande är. Emme lever ett riktigt bra liv med sin älskade Mamma och till minne av sin pappa. Emme tycker mycket om att mecka med bilar och han är riktigt snäll mot andra individer. Han har inga personer han hatar och vill gärna hitta många fler kompisar på Unive Roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra Roleplay för att jag är seriös, jag gör mycket bra scenarion, jag är trevlig mot alla och jag lallar inte. Genom att jag är med och bidrar till servern kan jag skapa många scenarion och bidra till bra Roleplay. Om vi tar ett exempel så går jag inte runt och skriker på alla, jag försöker alltid att göra scenarion bra för alla spelare för att det tycker jag är mycket roligare än att jag bara slår ner någon för han snacka skit om mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv i scenarion, man ska försöka göra scenariot roligt för alla individer. Det betyder alltså att man ska försöka göra så att den andra personen vinner scenariot. Om jag tar ett exempel, jag är i biljakt efter jag har rånat en bank och 1 polis bil är efter mig. Då ska jag inte bara till exempel hoppa ut ur min bil och skotta ner polisen. Jag ska alltså hoppa ut ur min bil, försöka springa iväg men ändå försöka få polisen att få tag i mig. Så om polisen jagar mig så tänker jag bara att jag ska slänga ifrån mig mitt vapen och ge upp. Då göt jag så den andra individen vinner scenariot genom att han griper mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler två gånger, jag har förstått alla regler som gäller servern, några exempel är VDM=Man får inte bara köra på någon helt utan anledning så den personen dör. Sunt förnuft=Man ska tänka som man skulle tänka i riktiga livet, alltså inte köra ner för ett stort berg för man vill försöka fly från någon. OOC=Man ska inte säga till exempel adda mig på discord, man kan säga att du vill ha personen nummer. FearRP=Det innebär att man ska vara rädd för sitt liv och inte springa iväg om två maskerade män riktar vapen mot dig. Combat Logging=Man får inte quita spelet om man till exempel har dött eller blivit tagen av polisen för att försöka undvika konsekvenserna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en stor erfarenhet inom Roleplay eftersom jag har spelat som vanlig rollspelare på många andra servrar och jag har spelat som kriminell. Så jag vet hur man hanterar svåra scenarion, jag vet hur man pratar sig ut ur scenarion och mycket mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer att berätta. Jag hoppas jag kommer vidare och kanske kan bli medlem på Unive Roleplay

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka