Antagen Emmawh97 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmawh97

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
123
Reaction score
-11
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Ditt discordnamn: Emmawh97

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 1997

Varför ska just du bli staff? HERE WE GO AGAIN
Jag har tröttnat på att RPa. Sökt till staff tre gånger tidigare. Senast 2024? Senaste gången ångrade jag stort att jag avgick. Det ansvaret man hade, den större uppgiften än att bara hjälpa nykomlingar med mobil och startsumma ig. Jag vill mer än jättegärna komma tillbaka, få äran att göra skillnad, förbättra och utveckla Unive på alla planer. Det är både roligt och lärorikt. Det bästa jag vet är att kunna hjälpa andra, oavsett om det är litet eller stort. Sen sikta högt med att höja RP nivån för varje dag som går! Sist men inte minst, man får inte glömma vilken gemenskap man får i staffteamet ♡

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Få respons på reports har blivit allt segare, mer kö och väntetid i support och i övrigt skulle jag säga att allt funkar delvis i perioder. Fortfarande tvärkaos ig ibland. Makt och pengar som ingår i powergaming är fortfarande ett stort problem hos kriminella. Alldeles för många cloggar för att undvika ett scenario eller bli av med sina saker. Kriminella måste även sluta hetsa och provocera i onödan. Det är inte lönt och slutar sällan bra. Mer social RP behövs! Likaså sexuella trakasserier hos tjejer, det ska liksom inte behövas tas upp på gång på gång. Det ska vara en självklarhet hur man kan bete sig eller inte.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Förbli det team vi alltid har varit, se varandra som en Univefamilj och tillsammans hjälpa till att förhindra framtida regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det står högst upp på listan, ge och ta. Se över från alla vinklar och perspektiv när till exempel ett regelbrott har begåtts.
Att alla inblandade får sin röst hörd och att man därifrån, utgår vem som får konsekvenser eller inte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar hemifrån, har för mycket fritid och RPandet kan jag offra. Staffarbetet går såklart före.
Måndagar - Fredagar: Ca 13:00-00:00
Lördagar: Ca 10:00 -03:00
Söndagar: Ca 10:00-00:00
Röda dagar och större traditioner kan påverka dessa tider, tex Jul, Påsk m.m.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan April 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, FD Helper x3

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är öppen för allt och alla områden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka