Accepterad Emmawh97 | Ansökan till Servervakt [Lungan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emmawh97

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
123
Reaction score
-11
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad heter du på discord? Emmawh97#9982

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag-Fredag: 17:00-00:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 10:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mer än 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6ggr, 3st är felaktiga (blev unbannad direkt efter

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa samt underlätta för staffs, vara en förebild för andra, hålla servern så seriös och ren som möjligt å försöka förhindra framtida brott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Fd helper och servervakt

HEHE, here we go again
Förra gången glömde jag någon muntlig intervju som pågick och denna gång glömde jag markera att jag ville behålla min SV!
Den största anledningen varför jag söker till SV igen är för att det går inte att RPa utan sexuella trakasserier, var inne/"vaken" idag med min sidokaraktär i ca 20minuter, fick springa för livet med henne medans tre stycken förföljde henne, från en klädbutik till Polisstationen nära torget och det påverkar RPn negativt.
Kan absolut klippa och skicka till staff, men då blir det typ en omväg för mig?
Att kontakta staff, med klipp och id istället för att kunna kicka eller banna på plats med klippbevis.
Eller att skriva /report och en staff ser en bit av hela händelsen, håller inte heller i längden direkt..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse tycker jag går under samma regelbrott, vilket tyvärr förekommer och är totalt förbjudet.
Att abusa sina perms ger stora konsekvenser som att tex bli av med sina roller eller bli blacklistad.
Vi kan till exempel ta, ifall man är under ett skottscenario och väljer att "ressa" någon eller sig själv utan giltig anledning.

Senast ändrad:
Tillbaka