Nekad Emlo1235 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emlo1235

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Emlo1235/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Hernadez

Vad är ditt discord namn? Emlo1235#1971

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Joacim eller jocke som ha före drar att bli kallad har haft en ganska bra uppväxt han är uppvuxen i Stockholm haft många vänner och vart intresserad i polis yrket han farbor var polis en mycket högt uppsatt polis så han såg upp till han väldigt mycket han har haft bra betyg i skolan han läste samhällskunskapspogramet och det var lite av hans uppväxt.. Joacim är en sån här person som tycker bra om sig själv men alltid kommer tänka på andra också han älskar att jobba med människor för att han är en väldigt social person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag kommer skapa många roliga och bra scenarion och så kommer jag ha en hög rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och roliga scenarion och hög rp nivå och en social rp till alla spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska tänka på alla i scenariot och inte bara på en själv du ska kunna förlora ett scenarion allt handlar inte bara om en själv det handlar om andra och att det ska vara roligt att rpa .

Hur hittade du Unive? jag såg er på youtube och tyckte att servern värka rolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka