Nekad Emlo1235 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emlo1235

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Hernandez

Vad är ditt discord namn? Эмло1235

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer heter Filip Berg han är född 2000-08-02 och han är en kille som värkar oskyldig för alla men han håller mycket på med droger och andra kriminella saker. när Filip va ett barn så var han ganska stögig. Han gjorde lite saker som man inte fick göra som att när han var 13 börja han röka och snusa och när han var 15 så börja han med droger och råna folk att han flyttade in på ung domsfängelse vilket resulterade att han blev mycket mer stögigare och mer krimniel av sig så han började sälja mer och börja råna mer han började hmna i mer bråk men så vart det LVU igen sen när han kom ut så flyttade han och hans föräldra ute på landet. hans föräldra var alkoholister som la sin ilska mycket på Filip asså han hade det stökigt hemma så det är nog därför han är stökigsjälv. Men nu förtiden håller han mest på med droger men han vill kunna känna mer pengar så han vill kunna skaffa lite mer upp bakning och kunna göra lite större brott det är klart det kommer krävas ganska mycket för det men han kommer inte ge upp han har redan 2 människor han vill kontakta och det är en bra början.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra kriminell rp , roliga och bra scenarion som inte kommer ha några regel brott i sig alla fall från min sida och om jag ser något regel brott på serven så kommer jag klippa det och sätta mig i support och förklara vad som hände

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man inte alltid behöver vinna ett scenario man för att ett scenario ska bli bra så månste man tänka på motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? aaa fear rp är att man ska rpa som man hade gjort IRL tex under hot alltså man ska rpa rädd, rdm är man inte ska slå någon eller döda någon utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat ända sen 2021 och har över 800 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, Utveckla på "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i scenario" Och ansök igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka