Accepterad Emlo1235 | Ansökan till Servervakt [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emlo1235

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Hernandez

Vad heter du på discord? Emlo1235#1971

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag har en gangska normal daglig aktivitet jag vaknar ungäfär kl 7 gör årning mig äter frukost och sne så åker jag till skolan skolan börjar kvarti 8 och sluter lite olika men vi kan säga ungefär mellan 2 och 4 beror på vilka dagar kommer hem sätter mig vid datorn och titta ifal jag har fått något pm i dc eller på social medier men sne så går jag in på fivem och spelar unive roleplay och jag brukar spela från kl 5 til kl halv 11 sen går jag och lägger mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ja jag har tagit många puser från fivem och börjart och nu tänker jag börja spela igen men första gågne jag blev medle var runt 2021 där i mars och spela mycket sne vart det jobbigt för mig i skola så jag tog en paus sen börja jag igen vet inte riktigt när men det var vi 2022 i januari sne så spela jag sen vart det en paus för skoaln var det lite svårt och det var ungäfär vid maj där sne börja jag igen vi juli och hade jag kul sne börja jag vara mycket med vänner ute så jag vart mer och mer inaktiv så jag men nu är jag ny medlem här igen eftersom att det är vinter blir det nog mycket fivem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1035669772228116612/1035669854176432180/Skarmbild_20221028_233940.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att vara en server vakt inebär att ha ett ansvar över servern det en server vakt är till för att att kunna hjälpa staff teamet med lite midre jobb serven så inte staffsen behöver göra allt jobb servervakter finns där jag så att säga för att vakta serven så det inte gå runt folk och gör regel bortt tex att lalla eller prata occ och samtigti göra ett rigtigt bra jobb och ha kul.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervkat för att kunna ha kolla på spelarna på servern så dom inte bryter mot reglerna och kunna lärar folk som inte har så bra erfaren het att kunna göra om och göra rätt jag vill kunna bidra med hjälp till alla satffs och spelare på servern jag vill kunna känna att jag har gjort något bra för servern unive roleplay

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja en ska som skulle kunna ske ifall du dör av någon andledning kanske i ett secnario så använder du dig av /revive för att kunna vinna secnariot och det är ju inte ok för det förstör secnariot så mycket är du död så är du död. /tp kan ju kan ju också räknas som abuse för att om du inte skulle orka köra til sandy när du är på torget så andvädner du dig av /tpm för att du inte orkar köra det ät inte heller ok.

Accepterad efter muntlig intervju, välkommen till Servervakt teamet!
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka