Användarnamn: emlmia
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/existerar/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zerox
Vad är din discord tagg? Zerox#2999
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm och powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingenaning kan ha antagligen desync när jag körde förbi nån bil så det dog elelr mm
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på vägen av torget och dsynca säkert nån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktig ban för jag körde inte direkt in i något med mening.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte direkt ihåg om jag har blivit bannad har blivit kickad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte direkt kan inte styra över dsync
Har du lärt dig någonting efter din ban? kanske köra lite längre ifrån
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/existerar/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zerox
Vad är din discord tagg? Zerox#2999
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm och powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingenaning kan ha antagligen desync när jag körde förbi nån bil så det dog elelr mm
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på vägen av torget och dsynca säkert nån
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktig ban för jag körde inte direkt in i något med mening.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte direkt ihåg om jag har blivit bannad har blivit kickad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte direkt kan inte styra över dsync
Har du lärt dig någonting efter din ban? kanske köra lite längre ifrån
Har du läst våra regler? Ja