Nekad Emk | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BestMinecraftPlayer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Karlsson

Vad är ditt discord namn? Emk#5663

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Han kommer tidigare från Irak men sedan när han fyllde 4 så bestämde sig hans föräldrar att fly landet pga allt krig och då flydde dom till Sverige. Sedan så när vi hade flyttat till Sverige så började jag på ett dagis. Sedan så fyllde jag 6 år och skulle börja på skolan. I skolan så hade jag det tufft men pappa hade fått jobb på en mekanikerfirma och då började jag vara med han på jobbet några gånger i veckan och började hjälpa till med allt mer och mer och då insåg jag att det var mitt drömjobb och åren gick och jag gick klart skolan och skulle börja gymnasiet men jag valde att hoppa av och då vart det jobbigt kom i fel ungdomskrätsar och började med kriminallitet. Kriminaliteten fortsatte i kanske 3år men sedan så bestämde jag mig för att bryta kontakten med dom och starta ett nytt liv. Jag pratade med min pappa för att jag kunde få ett jobb på mekanikerfirman pappa jobbade på. Så att jag har inte gått klart gymnasiet men jag är intresserad i bilar och gillar även att jobba för mina pengar istället för kriminaliteten. Han bryr sig mycket om sin stil och vad han har på sig. Han har bra humor och gillar att träffa nya människor på dagarna. Han kommer att vara aktiv och jobba så mycket han kan och fixa ett jobb så fort han kan. Han brukar även att träna mycket på gym på fritiden för att hålla sig i form. Han brukar hänga mycket med sin kompis Frank på fritiden och även ibland på gymmet då dom gymmar på samma gym. Frank kommer att flytta in i nya staden med mig då vi är bra kompisar och vill vara med varran. Min karraktär har inte bott i så många städer så dethär blir andra han flyttar till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna göra roligare saker och ha roligare jobb. Jag kommer bidra med ett bra humör och en glad känsla mellan alla spelare på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är väldigt populär, finns många folk som är roliga och seriösa. Det finns väldigt mycket man kan göra på servern och det gör det roligare för mig att kunna spela i flera timmar. Det finns inte många som förstör Roleplayet och det är vad gör servern härlig att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag sökte svenska servrar på fivem och detta var den största jag hittade så jag valde den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla och förbättra min RP erfarenhet och hjälpa nybörjare som inte vet så mycket om servern och keybinds.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa ett whitelist jobb som mekaniker eller nått sånt som man är upphållen med väldigt mycket och att utveckla min RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka