Accepterad Emirrrr | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emirrrr

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? _emirrrr

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Abdulla, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, kreativ, kunnig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min kataktär är en ung grabb som flyttat till sverige som liten och pluggat klart skolan och valt att flytta till en ny stad. Framtidsplanerna är att han ska utforska staden och lära känna folket i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig social man som alltid är redo att ha en trevlig konversation och bidra till roliga stunder med folket på unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna alla senarion utan att man ska göra roliga och trevliga senarion utan att förstöra för att man inte vill "förlora"

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har tidigare råkat bryta mot reglerna, det var så att jag hade råkat trycka u under ett skott scenario och då så blev jag inte dödad, jag lärde mig i den stunden att ta clip så staffsen kan se mitt perspektiv och vara mer försiktig så man inte råkar trycka på någon knapp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - man får inte använda fordon för att döda eller skada om det inte skulle finnas ett scenario bakom de. NLR- man ska inte komma ihåg vad som hänt efter man blir dödad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka