Nekad Emirrrr | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emirrrr

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad heter du på discord? Emirrrr#7378

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är alltid en aktiv spelare här på Unive.
Helgar: 15.00-05.00
skoldagar: Det brukar vara annorlunda, Men jag brukar fortfarande vara ganska aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? April 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakts uppgift är att underlätta lite för staffsen, att t.ex. SV-bana/kicka spelare som gör ett regelbrott, man ska alltid ha klipp när man bannar en spelare då spelaren har all rätt till att se något bevis materiel på bannen, om man tycker att bannen ska förlängas så kan man tagga Servervakt Ansvariga i "ban bevis" ifall det behövs, men tillslut så är det staffens beslut ifall dom vill förlänga bannen. Dv:a bilar är något viktigt att göra när det väl behövs. En servervakt ska inte direkt göra "Staff Arbete", En servervakt ska kunna RP:a helt vanligt preics som en alla andra spelare, men man ska ta åtgärder när regelbrott sker och det viktigaste är att aldrig banna under scenario man ska alltid ta åtgärder efter scenariot är över. Som Servervakt så ska man aldrig leta fel på spelare och endas RP:a normalt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt därför jag har RP:at på Unive ganska länge, det har alltid varit så att det finns dessa spelare som inte kan reglerna till 100% och jag är väldigt trött på när dom lyckas komma undan med regelbrott, därför vill jag bli servervakt för att kunna hjälpa till med serven och förbättra RP:n så mycket som det går, kanske jag som servervakt inte kan göra så mycket arbete som er staffs men varenda liten grej jag försöker göra för att hjälpa till med servern så kommer det att räknas och vara bättre än inget Jag gillar att RP:a och jag gillar alltid att hålla en hög RP nivå och jag önskar att alla andra kan göra det och följa reglerna. Därför ansöker jag till servervakt. Denna servern betyder enormt mycket för mig, och allt jag gör på denna servern är för att jag vill serverns bästa och inget mer eller mindre än så.
Jag vet hur allting med servervakt funkar till, då jag har varit servervakt förut, sen blev jag Helper och efter det så behövde jag ansöka igen för att få tillbaks min Servervakt roll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är helt enkelt att man använder den positionen man befinner sig i för att fuska i spelet, t.ex att använda sig av ToggleID under scenarion för att kunna se vart spelaren befinner sig, eller att Ressa någon under scenario när dem bör va döda, eller att man Revivar sin vän eller sig själv när ingen bugg har skett.
Man ska endas använda Revive ifall man dör av en bugg.
Servervakt chatten är endas Sv relaterad och inga andra frågor.
Toggleid ska aldrig användas under scenarion.
Man ska endas DV bilar som är trasiga och inte tillbehör någon i närheten.
Använder man sina Servervakt Perms på ett annat sätt än så då kallas det för "SV-Abuse".

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka