Användarnamn: emirano12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007372367/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir tutuncu
Vad är ditt discord namn? Donatello#2206
Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en hårt jobbande man som tjänar endast vita pengar för att supporta sin familj. Han är en ung pappa och har haft det tufft hela livet, drömmer om att kunna köpa en villa en dag
Varför ska just du bli whitelistad? En ärlig hårt jobbande man som vill ha chans till de bättre jobben
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda servern jag vill spela på och tidigare hade jag chans att kunna jobba som mekaniker men kunde inte acceptera då jag inte är whitelistad
Hur många timmar har du på FiveM? 1 timme började nyligen
Hur hittade du Multistaden? Rekommenderad av en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007372367/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emir tutuncu
Vad är ditt discord namn? Donatello#2206
Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en hårt jobbande man som tjänar endast vita pengar för att supporta sin familj. Han är en ung pappa och har haft det tufft hela livet, drömmer om att kunna köpa en villa en dag
Varför ska just du bli whitelistad? En ärlig hårt jobbande man som vill ha chans till de bättre jobben
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda servern jag vill spela på och tidigare hade jag chans att kunna jobba som mekaniker men kunde inte acceptera då jag inte är whitelistad
Hur många timmar har du på FiveM? 1 timme började nyligen
Hur hittade du Multistaden? Rekommenderad av en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej