Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543187749/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? Mitrovica_Dedia1

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs har felaktigt banna mig det vet jag, har inte begått nån vdm, har klipp på när några vdma mig och min vän och då skulle min vän raportera detta till staffs och vad jag tror har ni råkat banna mig ist för dom andra. Det hära stämmer inte och jag har inte begått vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän blev jagade på körda pitade vår bil av två grabbar, jag går ut osså riktar jag och där var vi i en gömd plats där ingen kunde se oss osså börja dom köra på mig o min vän då jag rikta men eftersom min vän tog detta i support eller vad han nu gjorde så har ni felaktigt banna mig har till o med klipp när vi blir vdmade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut en felaktig. För det första så har ni inte klipp på att jag gjort det då jag inte begått vdm i min unive historia. Och plus så har jag klipp på när vi bli vdmade i scenariot innan jag blev bannad och därför är jag felaktigt bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för 2 combat loggningar men en av dom var en felaktig ban, men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och jag har också blivit bannad för att jag körde ifrån polisen då han rikta när jag satt inne i bilen. . nu e jag bannad igen. Men detta är en felaktig och det vet jag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg hade inte kunnat göra något annorlunda eftersom det inte var rp där då dom vdmade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna nej, jag visste redan vad man ska göra ifall det är en felaktig, man ska skriva överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du är inte bannad står de för mig, Då har du samma ip/hex med någon1707399858100.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka