Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? EmirDibrani1#4332

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig eftersom jag combat loggade under ett scenario. Jag quitar 1 min efter jag hade dött sedan så går jag in igen o spawnar torget och när jag spawnat så skriver jag en report om att få ress då jag ljög på den, Detta var ett stort misstag som jag ångrar enormt har varit bannad i 2 dagar nu o det känns helt tomt och vill verkligen kunna rpa på servern igen, jag vet att jag gjorde fel men detta har jag tänkt på nu och har tänkt efter och bestämt mig och lovat mig själv att detta aldrig ska hända igen jag vet att jag har combat loggat förr men jag har verkligen lärt mig utav dessa combat loggningar och det lovar jag. Den kvällen mådde jag dåligt eftersom jag tänkte bara på vad jag hade gjort o massa saker och hade ångest för att jag ville kunna rpa igen. Jag vet att jag bör förljt min tolvning o återupptagit men jag tog den fel väg istället för att ta den bra vägen så väljer jag den dåliga vilket var att göra det jag gjorde jag lovar er att jag verkligen tagit lärdom utav denna ban och kommer verkligen följa denna regel framöver. Jag valde att förstöra rpandet där istället för att jag ska göra det som är obligatoriskt och enkelt det är ju bara att följa en regel men dumma jag gör så som jag gjorde men hjag har verkligen tänkt efter nu och bestämt mig att jag ska följa reglerna så bra jag kan och detta kommer leda till att jag blir en bra rpare och att jag aldrig mer kommer göra om detta. Som sagt jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde den kvällen det var så dumt och jag ångrar det hemskt mycket och vill verkligen bevisa för er att jag har tagit lärdom utav den banen och som sagt förlåt!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde vid bron från hamnen in till grove street och där kom antingen yakuza eller truppen upp är inte säker och dom hade vi krig mot, o som sagt en av dom går ut o riktar men jag var i fart så jag behövde inte stanna o hoppa ut så jag kör o stannar längre bort o skjuter en av dom men sedan så skjuter den andra mig osså dör jag. Det jag väljer att göra var att quita 1 minut efter jag dött vilket var combatlogg sedan när jag quitat så kommer jag in igen och väljer att spawna torget och sen skriva en report om att få ress och i den ljög jag, detta var så jävla dumt och jag ångrar detta så jälva jävla mycket men sedan dess har jag tänkt på vad jag gjorde den kvällen och jag har kommit fram till att jag verkligen lärt mig utav mitt fel där och kommer verkligen inte göra om det, jag vill så gärna bevisa för er att jag har vuxit upp och inte sitter o combat loggar o sedan ljuger i reports för er det bara förstör rpn vilket jag gjorde den kvällen men jag har verkligen lärt mig utav det och kommer absolut inte göra om detta och jag lovar er verkligen att jag håller vad jag säger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag c logga och ljög i reports. Detta var så dumt gjort utav mig men som sagt jag gjorde fel och nu har jag lärt mig utav denna ban och utav mitt fel. Jag vill så gärna be om ursäkt till er för att jag förstörde rpandet, Jag kunde bara tagit min tolvning vilket man ska göra och återuppta vilken man också ska göra. Så istället hade jag redan idag kunnat rpa istället för att åka på en permanent ban men som sagt jag valde att combat logga och att ljuga i reports så jag fick mitt straff men jag har verkligen lärt mig utav detta straff och verkligen tänkt efter på det jag gjort och kommit fram till att jag absolut aldrig ska göra om det hära och lovar er att jag håller i vad jag säger jag ber om ursäkt till er och till motsatta spelarna för att jag förstörde rpandet och ångrar verkligen det jag gjorde den kvällen och jag menar verkligen det!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för 2 combat loggningar, men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och jag har också blivit bannad för att jag körde ifrån polisen då han rikta när jag satt inne i bilen. JAG har också blivit bannad för att jag blåste röd ljus och körde över 80 blev också bannad för att jag hade mask på sjukan. Jag har tagit lärdom utav alla dessa bans . JAg har verkligen tagit lärdom utav denna ban och har lovat mig själv och lovar er att jag alltid frmaöver göra det som är bäst för rpn och det är att följa reglerna och jag ska följa vartenda regel framöver vilket man obligatoriskt ska göra, vilket jag inte gjorde den kvällen men jag har tänkt på det och verkligen kommit fram till att jag absolut aldrig mer ska göra om det hära och ångrar det jag gjorde den kvällen så himla mycket. Men som sagt jag ber om förlåtelse för det jag gjorde och jag lovar er och när jag lovar så håller jag i det o jag menar det med hela mitt hjärta att jag absolut inte ska göra om det hära i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det som var bäst för rpandet vilket var att rpa på min tolvning och återupptagit vilket jag inte gjorde men jag valde att quita efter 1 minut och ljuga i reports, Jag bör gjort det som jag hade gjort om det skulle hänt idag eller framöver vilket är att återuppta och rpa på min tolvning så hade allting varit som det ska men jag valde att combat logga och ljuga i reports vilket jag absolut ångrar och verkligen aldrig mer kommer göra i framtiden. Jag valde och gå den dåliga väg vilket var att inte följa reglerna istället för att följa den bra väg och det är bara att följa enkla regler som är bra för rpn och höjer rpns niva i den nivån den ska vara på men jag valde att sänka nivån för att jag combat logga o ljuga i reports men som sagt jag har lärt mig och tänkt efter och kommer absolut inte göra om det hära igen!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket, har lärt mig att jag ska oavsett vad följa reglerna som ni har gjort för att rpn ska ligga på en bra nivå där den ska ligga, men som sagt jag ska alltid följa reglerna oavsett i vilket scenario du är i. Reglerna är där för en anledning och spelet är så kallat roleplay man kan väll inte combat logga i verkligheten vilket jag gjorde men absolut jag gjorde fel men jag har också lärt mig utav mitt fel och verkligen lovat er och mig själv att jag ska hålla i detta jag säger alltså att jag ska följa reglerna oavsett vad, då så kommer detta aldrig hända igen och så kommer rpandet ligga på den nivån den ska ligga på!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka