Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543187749/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000015e597925

Vad är din discord tagg? https://steamcommunity.com/profiles/76561199543187749/edit/info

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde o banna mig eftersom jag i helt enkelt sätt combatloggade, jag hade precis blivit utsatt för grov fearrp då ja riktade mot någon när dom satt inne i bilen o dom går dom ur bilen o börjar peppra mig, när ja skulle klippa stod de att ¨your computer is low on space¨ vilket jag fixade några minuter efter o jahar att när ja klippar så går klippet 20min bak i tiden men när ja klippa så gick de först 10 sek sen högre o högre men tiden gick då, när ja skrev report så behövde ja ha klipp för o kunna utsätt anågon för konsekvenser o det förstår jag, staffen gjorde helt rätt i att banna mig eftersom han utgår ifrån vad som har hänt o ifrån loggsen då jag inte hade klipp, och jag kunde bara ha bröstat tolvningen då staffen skrev i report att ja skulle göra men ja lyssnade tyvärr inte, jag gjorde fel dära iomed att jag iprincip combatlogga vilken ör ett grovt regelbrott i spelet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och vill så gärna kunna spela på servern jag vill absolut kunna komma in på Unive o veta att jag ska kunna få rpa på det bästa o möjliga sätt som jag har gjort hitils men jag förstörde det nu jag hade lika gärna bara bröstat tolvningen istället för o ta spawnmenu när ja ligger död vid vinewood till torget o de va det som var felet här att jag gjorde det, jag tänkte att jag kunde göra de eftersom jag blev utsatt för grovfearrp men som sagt jag hade inget klipp vilket var fel av mig att lämna in i reports utan något bevis men anltill att jag tog spawnmenu till torget var att jag var korkad o täänkte att jag kunde göra de då jag blev utsatt för fearrp, men man ska ändå rpa vidare ifall du inte har bevis vilket jag inte tänkte på för tillfället. Detta var så himla dumt gjort jag bör bara ha bröstat tolvningen o fortsatt rpa imorgon klockan runt 11-12. Men som sagt alla gör fel o denna gång var det jag, Jag ber om ursäkt för detta och lovar er med hela mitt hjärta att detta absolut inte ska hända igen och det menar jag verkligen asså!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag planerade ett personrån och hade redan två st jag skulle råna jag börjar jaga dom och lyckas få stopp på dom inom en hög rp nivå då, jag kliver ur bilen med mask på och ber dom hoppa ur båda hoppar ur med händerna uppe jag fortsätter rikta o sedan så drar ena upp o skjuter mig osen börjar båda peppra. Och där drog jag en report till en staff o anmälde detta men som sagt jag hade ingen klipp o kunde nt klippa eftersom jag nt hade mer utrymme dära, sedan så tänkte jag att jag ska rpa på tolvningen men sedan kom jag på att det var ett regelbrott dom gjorde o tänkte att jag får ta spawnmenu närmare sjukan vilket var dumt gjort istället för att brösta tolvningen, detta var dumt gjort o jag ber om ursäkt för detta, det ända jag vill just nu är att spola tillbaka o göra rätt vilket jag inte gjorde då men jag är så besviken på mig och ber om ursäkt men som sagt alla gör fel o denna gången var det jag man lär sig av sina misstag och det gjorde jag nu jag ska absolut inte göra om detta o hoppas på det bästa nu!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var absolut inte felaktigt då jag inte hade klipp på det jag syftade på att kunna banna någon utan ett klipp vilket det inte funkar så jag ber om ursäkt för detta jag gjort mot er och mot rpn menn jag vill så klart rpns bästa och kan göra vad som helst för o förbättra rpn därför lämna ja in det där i reports men som sagt jag hade inget klipp eller bevis o då kan man nt göra något åt grejen än att rpa på tolvan, jag tänkte att jag kunde spawna torget då jag blev utsatt ut av ett regelbrott men jag hade inget bevis och därför kom staffsen fram till att jag blev bannad för combat logg, jag ber om ursäkt till er för detta och lovar er så mycket jag kan att detta inte ska hända igen och jag menar detta verkligen asså jag menar de o att jag aldrig kommer göra detta igen eftersom jagf lärt mig utav detta misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för 2 combat loggningar men en av dom var en felaktig ban, men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och jag har också blivit bannad för att jag körde ifrån polisen då han rikta när jag satt inne i bilen. JAG har också blivit bannad för att jag blåste röd ljus och körde över 80. jag har också blivit bannad för mild sunt förnuft då jag glömde att jag hade mask på på sjukan, och nu e jag bannad igen. Men som sagt alla gör misstag och jag är väldigt besviken på mig och vill verkligen göra om det och göra det rätta Och jag har verkligen lärt mig och tagit lärodomar av mina tidigare bans och min nuvarande ban såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället tänkt på att ifall jag inte har något bevis så hade jag kunnat tänka logiskt på att dom inte kan göra något men isånna fall så hade jag kunnat rpa på tolvningen vilket jag inte gjorde o istället frsökte jag lämna in fler reports o skriva in till staffsen men grejen var att jag tog spawnmenu till torget viljet var stort fel jag har lärt mig att ifall jag inte har bevis ska du rpa på som att du har dött o att du ska rpa dig fram på en hög rp nivå och försöka göra det bästa för rpn o att jag inte ska göra om dett anästa gång kommer jag inte upprepa detta och rpa på min tolvning istället för att göra som jag gjorde nu!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut! jag har tex lärt mig att en staff inte kan utgå ifrån vad bara en medlem säger för då blir det ord mot ord och det kommer inte bli något utav det och jag har också lärt mig att ändå om du blivit utsatt för nåt regelbrott så ska du fortfarande brösta din tolvning eller vad det nu än är istället för o ta spawnmenu till torget vilket jag gjorde och det var så sumt gjort av mig. JAg ber om ursäkt för detta och lovar er med hela mitt hjärt att detta ska inte hända framöver i min UNIVE karriär och att jag lärt mig min läxa grovt efter denna ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka