Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199531262573/home

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? EmirDibrani1#4332

Vem var det som bannade dig? karim comviq

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-02 114657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig eftersom jag combat loggade vilket jag inte hållde med om helt. Jag blev kidnappad och dödad efter jag blev dödad så väntade jag till scenariot var slut alltså gick han som sköt mig där ifrån jag väntade ytterligare en minut och sedan så lämnade jag eftersom jag skulle på min kusins 18års dag. Staffs berätytade i support att man ska vänta där 5 minuter till och se ifall han ska fortsätta rpa alltså ta mig till sjukhuset och sen vidare. Efter dom berättade det så fick jag reda på vad man skulle göra vilket jag inte visste om jag trodde eéfter att han stack ifrån platsen så var scenariot slut men det var det tydligen inte. Det var också hets i ooc vilket jag vet jag blev arg att jag blev dödad så jag skrev ett fult ord vilket jag ångrar jätte mycket och vet att jag inte ska göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mekonomen och jag frågade en kille om han kunde laga min bil och eftersom han inte svarade min så frågade jag han ytterligare en gång till och där så sa han till mig aggresivt att jag är en busunge och sen så slog han till mig och jag slog honom tillbaka o sedan så drog han fram ett vapen och kidnappade mig och tog mig någon stans vet inte vart. Där så rånade han mig och sköt mig till döden och sedan så väntade jag död på marken till han gick där ifrån efter 1 minut så gick han därifrån och då valde jag att lämna för jag trodde scenariot var slut vilket staffs berättaade för mig att det inte var för han skulle hämta sin bil och ta mig till sjukhuset vilket jag inte visste om. Men jag skrev ett fult ord i ooc eftersom jag blev arg för att han dödade mig vilket jag tar tillbaka och jag menade verkligen inte det jag ber hemskt mycket om ursäkt för det ordet jag skrev i ooc till spelaren som rpade med mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att rpandet skulle fortsätta vilket jag inte visste om för att spelaren stack ifrån platsen då jag trodde scenariot var slut men det var det inte eftersom att han skulle hämta sin bil och rpa vidare vilket staffs berättade för mig i support och jag visste ingenting om det att det skulle fortsätta. Så staffs gjorde rätt att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag har tagit folks bilar notera att jag var väldigt ny i staden då. Jag har blivit bannad föd lall och combat logg. Combat loggningen var dumt gjort och jag lärde mig läxa av. Jag lärde mig mycket av alla dessa bans och kommer verkligen inte göra om det., Det lovar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att skriva i ooc att jag har brottom till min kusins 18 års dag och att jag inte kunde spela mer. Men jag trodde scenariot var slut men det var det inte vilket jag inte visste om. Och det med att jag skrev ett fult ord i ooc ber jag hemskt mycket om ursäkt för jag kommer inte göra om det det lovar jag jag vill verkligen ha en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. Jag har lärt mig att vänta för att se om spelaren kommer tillbaka för att veta till 100% om scenariot är verkligen slut och att inte skriva ett fult ord bara för du blev arg för någon dödade dig jag kommer verkligen inte göra om det och jag har lärt mig av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka