Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680465304/

Ditt Hex-ID:
110000166882998

Vad är din discord tagg? Shacky_77

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde o banna mig eftersom jag begick suntförnuft alltså så fråga jag någon i en bil vilka hon var med. Jag har ingen aning varför jag fråga henne de men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för rp förstörande vid de läget. Jag har läst kriminell reglerna och dom vanliga reglerna men tänkte inte just på att vara diskret då vilket jag kommer att tänka på framöver i min rp som kriminell. Detta ska absolut inte ske ingame vilket skedde alltså gjorde jag det men jag ångrar det så himla mycket och ber verkligen om ursäkt för det. Jag hatr insett mitt fel och verkligen så kommer jag inte göra om det och det menar jag verkligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör efter en bil och sedan så stannar den jag åker fram till den och frågar vilka hon som kör bilen är med hon svarar ´´vad är det för fråga??´´ rätt gjort av henne alltså sedan så fortsätter jag åka och sedan så blir jag bannad för sunt för nuft alltså att jag åkte runt o fråga vilka folk är med vilket inte ska hända man ska alltså vara så diskret som möjligt vilket jag inte var men det kommer jag verkligen vara i framtiden av min framtida rp som kriminell. Jag har verkligen insett mitt fel och kommer verkligen följa detta alltså att vara så himla diskret som jag bara kan vara men som sagt jag gjorde fel men har också lärt mig utav mitt fel och ber om ursäkt för det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde fel och fick mina konsekvenser för det. Jag frågade en random person vilka hon var med utan o vara diskret alls och som sagt det var fel av mig och det vet jag. Jag kommer alltid följa det hära under min framtida rp som kriminell alltså att jag ska vara diskret men som sagt jag har lärt mig utav det jag gjorde och kommer absolut inte göra om det och det menar jag upp till 100% med hela mitt hjärta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för två combat loggningar men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och för fearrp en gång och så har jag blivit bannad för lall har också blivit bannad för ja körde över 80 i stan. och för att jag har hade mask på sjukan. Jag har verkligen tagit lärdom utav dessa bans och denna ban som jag har just nu och kommer absolut inte göra om detta och det är jag säker på och lovar er att det inte ska ske igen!!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i o fråga vilka personen var med och gått min egna väg så hade detta aldrig hänt. Jag ska alltid vara så diskret som jag kan när jag rpar i framtiden som kriminell i servern. Som sagt jag vet att jag gjorde fel men jag har också lärt mig utav det och jag menar verkligen att jag inte ska göra om det och att jag alltid vara diskret och inte göra om det jag gjorde framöver och det menar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, har lärt mig att jag absolut inte ska åka runt o fråga vilka folk är med eftersom att man inte är diskret då och att jag ska vara så diskret som möjligt alltså att jag inte ska visa att jag är kriminell till random människor i servern.
Som sagt jag har lärt mig utav felet jag gjorde och kommer alltid att vara diskret och följa reglerna i min framtida rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka