Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? Shqipe1

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig eftersom att jag logga ut under ett scenario sedan lite där efter så spawnar jag torget o ber om ress i report samt ljuger. Jag valde att lämna eftersom att jag såg en polis och jag visste att polisen kan söka igenom slott 6 när due död så jag valde att lämna eftersom jag inte ville bli av med mitt vapen då jag körde för makt o pengar vilket är ett regelbrott jag vet verkligen inte varför jag gick för det för jag hade bara kunnat låta polisen ta mitt vapen sedan så hade han tagit mig till sjukan antar jag men jag väljer o logga ut alltså combat logga jag ut ur scenariot jag var i och samt så skrev jag en report jag ljög på, jag ljög för att få ress vilket man inte får göra eftersom det är ett regelbrott, dessa två saker var jätte onödiga och jag ber om ursäkt för dessa och jag har verkligen lärt mig utav dessa men som sagt jag vet att jag har gjort fel och verkligen lärt mig att jag inte ska göra om detta!. jag ber om ursäkt för det här jag gjorde den kvällen och lovar er att det inte ska hända igen vilket jag menar för det sista jag vill är att vara bannad ifrån unive men jag vet att ni banna mig för ni vill att jag ska lära mig det rätta och inte förstöra rpn vilket jag uppskattar mycket men jag vill så gärna bevisa för er att jag har förändrats och att jag alltid ska gå den vägen som är bäst för rpn och för att skapa roliga o sceariösa scenarion som kommer att följas med alla regler för fullt vilket jag inte bevisa den gången men kommer att göra i framtiden och det lovar jag er verkligen, det jag gjorde den kvällen var absolut inte bra för rpn och vill som sagt be om ursäkt till er och jag har förbättrat mig och förändrat mitt mindset inom rp vilket kommer utveckla min rp. Men som sagt efter denna ban så har jag lärt mig så mycket vilket har gjort positivt bra för min utveckling i min rp. Men det viktigaste är att jag inte bara snackar och säger massor av saker men att jag också har förändrats vilket jag är upp till 120% säker på att jag har gjort och att jag absolut inte kommer gö om det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid hamnen men sedan så var det några grabbar från det gänget vi hade krig med sedan så ser jag dom rikta jag väljer att köra iväg jag kör in till mitt gänghus men sedan efter en liten stund så hade jag trott att dom var borta men dom hade krashat och sedan så går jag ut opch skjuter den ena då jag inte märkte att han hade en vän med sig så hans vän skjuter mig så jag avlider sedan så är poliser där så eftersom jag inte ville förlora mitt vapen så loggar jag ut vilket jag ångrar än idag och kommer alltid att göra men sedan så efter jag loggat ut så väljer jag att ta mig in igen och sedan spawna torget och där ifrån så skriver jag en report jag ljög på vilket jag också ångrar och kommer alltid att göra. jag var osmart där och valde att inte acceptera tolvningen vilket jag ångrar så himla mycket och vill gärna bevisa för er att jag ändrats och förbättrat mig men tillbaka till vad som hände ja och sedan i reporten så ber EMILKNIVEN mig att hoppa support och dom drar in mig i en vc där och sedan så diskuterar vi och staffsen kommer fram till att jag ska få en perm ban vilket jag fick och vilket man ska få ifall man begår dom regelbrott jag begick. Jag vet att staffsen bannade mig för mitt eget bästa och för serverns bästa dom vill att jag ska lära mig utav det jag gjorde och det menas med att jag inte ska göra om det men som sagt jag har verkligen lärt mig och verkligen så kommer jag aldrig igen göra om det. Men som sagt jag combat logga och ljög i reports vilket var så dumt gjort asså jag kan inte fatta att jag gjorde det och jag ångrar det verkligen enormt mycket och vill så gärna göra om och göra rätt men som sagt när dom berätta för mig att jag fick en permanent ban och där insåg jag att det var så dumt gjort och jag börja tänka efter och det var absolut inte värt det. Jag ber så mycket om ursäkt för detta jag gjort och ber verkligen om förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var ej felaktig då jag combat loggade ut ur scenariot och sedan så spawnar jag torget samt ljuger om en report för o få ress vilket var så dumt gjort. hade mycket hellre väntat i tolv timmar och sedan rpa igen istället för att få en perm ban och inte kunna rpa igen, jag ber om ursökt för detta men som sagt alla gör misstag och detta var verkligen ett misstag som jag ångrar grovt och lärt mig utav denna ban, men som sagt banen var inte felaktig i sig då jag faktiskt bröt mot en regel och jag lovar er att det inte kommer att ske igen i min framtid inom rpn. Jag ber så mycket om ursäkt och jag vill så gärna bevisa för er att jag verkligen förändrats och att jag lärt mig utav detta misstag!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för 2 combat loggningar men en av dom var en felaktig ban, men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och jag har också blivit bannad för att jag körde ifrån polisen då han rikta när jag satt inne i bilen. har också blivit bannad för lall, JAG har också blivit bannad för att jag blåste röd ljus och körde över 80 blev också bannad för att jag hade mask på sjukan. Jag har tagit lärdom utav alla dessa bans förutom av dessa combat loggningar jag tidigare begått men jag har tagit lärdom utav denna combatloggning jag begått denna gång och lovat er och bestämt mig att jag absolut inte ska återupprepa detta igen och alltid göra det som är bäst för rpn och det är att följa alla regler. Men som sagt jag ber så mycket om ursäkt för det här och att jag lovar er att detta inte ska ske igen i framtiden!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det som var bäst för rpn vilket var att rpa min tolvning istället för att logga ut under ett sceanrio och sedan spawna torget och skicka in en report jag ljög på. det är obligatoriskt att rpa på sin tolvning alltså är det ett måste och den ska alltid följas ifall du blivit dödad. Jag kommer framöver alltid följa dessa regler alltså att jag inte ska combat logga o ljuga i reports. det är så onödigt att ljuga i reports och att combat logga oavsett ifall staffsen ser dig eller inte man ska tänka på rpn och hur din och andras rp drabbas men som sagt där tänkte inte jag på det och var självisk och ville bara komma till liv igen men som sagt jag gjorde fel och kommer absolut inte göra om det dära felet igen. Jag ångrar det så himla mycket och kunnat återupptat och rpat min tolvning så hade rpn höjts till en nivå där den ska nås ifall man följer alla regler men det gjorde jag inte då men bröt mot dom och combat logga vilket jag ångrar och vill bevisa att jag tagit lärdom utav denna ban!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket vilket jag kommer att bevisa, jag har tex lärt mig att jag alltid ska rpa min tolvning ifall jag blivit dödad och att jag ska tala sanning i reports. Men som sagt jag ångrar det jag gjorde den kvällen enormt och vill absolut göra om och göra rätt för jag har förändrats och vill så gärna bevisa det. Efter denna ban kommer jag alltid tänka på att combat logga och därför kommer det inte hända igen, ändå om jag inte tänker på reglern kommer det fortfarande inte att hända och det lovar jag er med hela mitt hjärta. Jag har lärt mig så mycket och kommer verkligen bevisa det för er och kommer alltid göra det bästa för rpn så att den blir bra rolig och seriös men som sagt jag gjorde inte det bästa för rpn den kvällen men det kommer jag alltid göra framöver och jag gjorde fel men jag har lärt mig utav mitt fel!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka