Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? EmirDibrani1

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig eftersom att jag combat loggade under ett RP scenario vilket är emot reglerna. Själv så visste jag att det var ett regelbrott men ändå så valde jag att combat logga vilket var så dumt av mig och jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det så hemskt mycket. Jag längtar verkligen till att kunna spela på Servern igen eftersom att det är min favorit server och jag älskar spelet. Jag vet att jag gjorde fel genom att combat logga under ett scenario men jag själv valde att gå den andra vägen vilket var den dåliga. Combat logga är emot reglerna och jag fick mitt straff. Jag ber verkligen om förlåtelse och det ända jag vill ha är en andra chans det var dumt gjort men jag har lärt mig av mitt misstag och kommer absolut inte göra om det, det lovar jag verkligen. Det finns en rätt väg och en fel väg och jag valde att ta den fel väg och för det fick jag mitt straff som sagt har jag lärt mig utav mitt straff. En sak glömde jag tilllägga var att jag ljög i reports och det var också en av anledningarna till att jag blev bannad har ingen aning varför jag ljög men det var väll mer för att jag skulle få ress vilket var fel av mig men komer absolut inte göra om det hära igen i min framtid på denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skjöt en kille som vi hade krig med sedan så dyker hans vän upp och skjuter mig till döden sedan 1 minut efter det så väljer jag att combat logga vilket var jätte onödigt och det ledde till att jag blev permanent bannad sedan så väljer jag att gå in i rp igen och sedan spawna torget och sedan skriva en report men samt ljuga i den reporten. Detta var så fel gjort av mig och jag har verkligen lärt mig ifrån detta straff jag fått och jag har hunnit tänka efter nu och insett att jag gjort fel och det var dumt gjort men jag har absolut lärt mig utav det felet men som sagt kommer jag inte göra om det här och verkligen verkligen förlåt!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte i sig felaktig i sig då jag faktiskt bröt mot en regel som jag ångrar så hemskt mycket. Jag combat logga under ett scenario och sedan så ljuger jag i reports. Det finns två vägar o ta den bra väg o den dåliga och jag valde att ta den dåliga väg för att jag ville få ress och kunna spela då de blir fail rp istället för att rpa på min tolvning så hade allting gått som det ska. Jag väljer att combat logga o ljuga i reports vilket är emot reglerna och därför väljer staffs att ge mig en ban men jag har faktiskt lärt mig utav denna ban och verkligen ber om ursäkt och lovar att jag absolut inte kommer göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har tidigare blivit bannad för att jag stal folks bilar notera att jag var väldigt ny på servern då. Jag har också blivit bannad för lall. Jag har samt blivit bannad för combat logg förut, Har också blivit bannad för att jag bar mask på sjukan och för att jag körde över 80kmh. Jag har tagit lärdom utav mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade 100% kunnat göra annorlunda. Jag hade kunnat tänka på konsekvenserna och tänka på vad som kommer att hända och istället för att bli bannad hade jag kunnat bli av med lite grejer. Man ska rollspela inte bryta mot reglerna vilket jag visste men jag tänkte inte på konsekvenserna och gjorde det man inte får och det ångrar jag verkligen. Man gör väl inte det in real life liksom? nej det gör man absolut inte. Och det är det som RP går ut på alltså Verklighets baserat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska tänka på konsekvenserna oavsett hur de ligger till i scenariot ifall man tänkter på ifall man gör rätt eller fel och på vad som kommer hända efter så kommer man automatiskt göra rätt. Så därför ska jag alltid hålla koll på vad som kommer att hända ifall jag gör det o det och det kommer leda till att jag inte kommer göra fel och kommer höja rpn till en ny nivå som förmodligen kommer att gillas av er och motpartnerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka