Accepterad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199531262573/home

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? EmirDibrani1#4332

Vem var det som bannade dig? B1ush

Bild på banmeddelande: download.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Skulle vela ta upp att jag inte kunde ladda upp en biofoga bild på banmedelandet därför la jag in den dära. Staafs valde att banna mig för mild sunt förnuft. Jag skulle ta en runt halsen med mitt vapen men jag tog honom från lite åt sidan alltså framför, Jag visste att man bara får ta någon bakifrån så dära men i det läget så var jag väldigt nervös eftersom jag rånade någon och tänkte inte på det. jag ber om ursäkt för det och kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och rånade en kille då jag får råna honom eftersom jag har krim, jag gick ut ur bilen och riktade vapnet mot honom men sedan så tryckte jag på shift+y vilket man bara får göra bakifrån men som sagt så var jag väldigt nervös i det läget och tänkte inte på det vilket var fel, man ska alltid tänka på reglerna så att man inte får en temporär ban elelr perm ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen var inte felaktig i sig då jag bröt mot ett regelbrott jag tog honom runt halsen framifrån vilket var dumt. Banen är inte så länge men jag gör ändå en överklagan för att jag älskar unive och vill verkligen fortsätta spela och ha roliga scenarion med dom andra partnerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för 2 combat loggningar men en av dom var en felaktig ban, men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och nu e jag bannad igen. Men som sagt alla gör misstag och jag är väldigt besviken på mig och vill verkligen göra om det och göra det rätta . Och jag har verkligen lärt mig och tagit lärodomar av mina tidigare bans och min nuvarande ban såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ist kunnat lura honom att gå längre fram och sedan ta han runt halsen och det är det rätta ocg´h det kallar man rp men det jag gjorde var fel och vill göra om det o göra rätt jag ber om ursäkt om min milda suntförnuft men jag har lärt mig av denna ban och lärt mig att jag ska tänka på reglerna oavsett hur nervös jag är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag gjorde fel då jag inte tänkte på reglerna fast jag visste att det var fel, jag ska ändå tänka på reglerna ändå om jag är nervös, har lärt mig det. Ber hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka