Accepterad Emioas | Ban överklagan [Fille]

• Trådskapare Trådskapare Emioas
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
E

Emioas

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142420235/

Ditt Hex-ID: 110000146763f0b

Vad är din discord tagg? Zaini#4998

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft, lall ~RealSvampBob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte ambulans utan uniform men jag jobbar där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var stressigt på sjukhuset med massa folk massa som skrek och det gör det inte bättre för att några servervakter kallar sjukvårdens anställda för skit sedan så låtsades jag som jag inte hade en nyckel och ja jag vet det var dumt sen hade några gått ut som var väldigt stressade då så frågar jag om dom vill ha skjuts hem med ambulans bilen och där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jag känner mig så jävla dum att jag gjorde det där, och jag vet inte varför jag gjorde det men de var så många människor som pratade i munnen på varann och alla var stressade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång slogs jag och en ic vän i en gränd sedan kommer polisen och griper oss och jag blev bannad, och det var inga som såg eller hörde. Den andra var streamsnipe men den blev jag av med eftersom att det var en felaktig ban, jag skulle tanka men hade inga pengar så ska jag åka och hämta pengar och då blir jag bannad för streamsnipe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte låtsats att jag inte hade nyckel och inte haft civil kläder när jag satt i ambulansen. inte ens varit där över huvud taget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig efter den här bannen och jag hoppas verkligen ni förstår mitt läge jag har lovat min stream att stream imorn på min födelsedag då jag kommer även få min första subb.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka