Nekad Eminoo | Whitelist ansökning [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eminoo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eminoo17/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad är ditt discord namn? Eminoo#2638

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamaica. Jamaica är en person som gillar att träffa folk och gillar hålla sig till torget eller där var det är många personer. Han gillar att skaffa nya vänner och är ofta med på aktiviteter. Jamaica är en lojal person och han backar sina vänner och hjälper de alltid när det uppstår ett problem. Jamaica har ett stort intresse för bilar och skulle möjligtvis kunna jobba för något som t.ex. Bilfirman, Bennys eller Mekonomen. Om inte det funkar så kan han alltid anpassa sig och jobba någon annanstans då han är relativt flexibel av sig. Jamaica kommer försöka att få så många kontakter som möjligt och försöka vara på god fot med många. Han kommer hjälpa de som behöver hans hjälp men han kommer då att anta att de gör detsamma för honom. Jamaica kan vara väldigt impulsiv och kan i olika lägen bli våldsam men han jobbar på att förbättra det. Jamaica har en koppling till det lila gänget även känt som Ballas och han har varit del av detta gänget innan. Där hittade han en vän som han nu vill flytta in till denna staden med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag har spelat rp under en väldigt lång period. Jag tog en väldigt lång paus och nu tänker jag att jag ska komma tillbaka och ha lite kul igen. Jag är erfaren inom de flesta olika områderna inom rp och jag kan det mesta. Jag hade kunnat bidra med en bra rp på en god nivå. Jag är inte den personen som spelar för att vinna utan jag är här för att ha kul och för att andra ska ha kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det verkar som att ni har ett bra community och det är något som alltid är kul med fivem servrar. Sedan är Multistaden även en stor server som jag gärna skulle vilja testa. Jag har kollat igenom olika chatter som till exempel eran nyheter chatt och jag tycker att det verkar som att ni har bra scripts.

Hur hittade du Multistaden? Jag har vetat om servern länge då jag alltid har haft lite koll på servern och jag tror jag har spelat lite på den för länge sen när den inte krävde whitelist.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att de jag spelar med och mot ska ha kul. I slutet av dagen är det ända viktiga för mig att spelet ska vara kul och det är något som jag tycker är viktigt med FiveM. "Vinna" är alltid kul men det är inte det viktiga. Jag har hellre ett roligt scenario där många är inblandade där jag "förlorar" än ett tråkigt där jag "vinner". Jag vill även att andra ska ha kul eftersom vi alla spelar spelet tillsammans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. För tillfället spelar jag inte på någon annan server och har inte gjort på ett tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka