Nekad EMINEMJUNIOR | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEMJUNIOR

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199447252727/

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? EMINEMJUNIOR#3661

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Simonsson och är 24 år gammal, lukas hade en ganska bra uppväxt med en familj som brydde sig om honom väldigt mycket Föräldrarna hade mycket pengar och de bodde i ett fint hus i södra sidan av stockholm, Han hade en bra skolgång och kom ut med bra betyg som ledde till att han fick börja natur på gymnasiet efter bara ett år så märkte han att det inte var hans grej och bytte linje till fordons linjen. Efter gymnasiet började han jobba på sin farbrors fordons verkstad och tycker det är väldigt kul att hålla på med bilar så han gjorde sedan beslutet att försöka söka jobb på mekonomen i en annan stad så då valde han att försöka flytta till unive staden så nu är vi här!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Pågrund utav att jag kommer bidra med bra rp på en rolig karaktär utan några som helst regelbrott, ALLA scenarion ska vara roliga för båda parter jag bryr mig inte överhuvudtaget om att vinna scenarion eller om makt eller pengar det ända jag bryr mig om är att ha en rolig och seriös rp vilket jag verkligen strävar efter, Min bror spelar även på servern så vet alla regler då han har lärt mig dem, Som sagt jag kommer bidra med en bra och seriös rp nivå och ni kommer ej bli besvikna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt en bra och rolig karaktär som är unik även kommer jag bidra med långdragna scenarion där man kanske bara står o snackar och har en trevlig och social rp, min rp som bilmekaniker kommer ni också gilla då det kommer vara lite längre utdragna lagningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar på servern för att vinna utom även att motparten ska få vinna scenarion också.

Hur hittade du Unive? Min bror spelar som sagt på servern så jag hittade hit genom det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka