Inaktuell EMINEM__ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEM11

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: EMINEM#7323

Ange ditt födelsedatum 21 December 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag varit staff tidigare och vet hur staff arbetet fungerar in och ut jag är även en väldigt aktiv spelare på unive och har spelat på servern i mer än ett år jag vet alla serverns regler in och ut och har dem alla i huvudet kan även lite oskrivna regler som man också måste följa alltså sånt som ej står skrivet men ändå är uppenbart förbjudet, Jag kommer även vara extremt aktiv staff denna gången med och göra staff arbete dag ut och dag in då jag känner att jag verkligen vill göra nån nytta för servern ännu en g¨ng då jag nu har enbart rpat ett bra tag. Jag gillar att hjälpa folk med att få deras rp att flyta på som vanligt och är även en extrem pratkvarn och pratar mer än gärna med serverns medlemmar.

Har märkt på sistonde att det finns rätt många lallare och brister på servern även fast servern är extremt bra så kommer det alltid finnas brister och det är dem bristerna som jag vill vara med och hjälpa till att förbättra som sagt så kommer jag vara extremt aktiv både i support och ingame även i de andra områden som jag möjligtvis kan börja arbeta inom i staff teamet.

Vill bara hjälpa till att förbättra servern!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag/vanlig skoldag: 16-22
Tisdag/vanlig skoldag: 16-22
onsdag/vanlig skoldag: 14:30-22
Torsdag/vanlig skoldag: 15:00-22
Fredag/vanlig skoldag: 15:00-04:00
Lördag: 14:00-04:00
Söndag:14:00-22

Sedan på loven så kommer jag kunna vara lika aktiv som på lördagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 20:nde december 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som sagt så har jag varit staff på servern tidigare och vet hur allt fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka