- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? EMINEM#7323
Hur gammal är du? 07a
Hur länge har du spelat på Unive? I ish ett år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att få klubben att rulla och aktivt ha större evengemang och event som t.ex fester,kommer även göra en förendring som är att folk kommer kunna boka fester för en viss summa där de får välja vilka som ska få komma och boka klubben för sig själva under en viss tid. Kommer även ta tag i att se till att alla anställda är aktiva och sköter sitt jobb så att vi verkligen får rpn i rullning.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter då jag vet mycket om event alkohol osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? EMINEM#7323
Hur gammal är du? 07a
Hur länge har du spelat på Unive? I ish ett år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att få klubben att rulla och aktivt ha större evengemang och event som t.ex fester,kommer även göra en förendring som är att folk kommer kunna boka fester för en viss summa där de får välja vilka som ska få komma och boka klubben för sig själva under en viss tid. Kommer även ta tag i att se till att alla anställda är aktiva och sköter sitt jobb så att vi verkligen får rpn i rullning.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter då jag vet mycket om event alkohol osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja