Accepterad EMINEM2.0 | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi AB] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEM11

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? EMINEM#7323

Hur gammal är du? 07/15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan december förra året

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att få fram nya ideer och få en seriös rp nivå inom taxi jobbet, just nu är det knappt några i tjänst som gr de jobbet de ska göra så jag vill kunna förbättra de och ha tjänsten tillgänglig för att kunna få en seriös rp nivå inom jobbet. Jag kommer bara anställa aktiva och seriösa rpare som verkligen kan sköta sitt jobb på taxi firman, Jag kommer inte låta de anställda glida på en räkmacka till en hög uppsättnung utom jag komemr låta de jobba hårt för att komma dit de vill, kommer även kolla över priser hela tiden och se så de passar till ekonmin på servern, Kommer hgålla koll på mina antällda så det blir så lite lall som möjligt kring jobbet och ändå se till så att folk tycker det ät roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarenheter kring jobbet då min morbror krö taxi irl och jag vet hur det fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne i princip varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka