Nekad EMINEM2.0 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEM11

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038889134/

Ditt Hex-ID: 11000011d3cbcd0

Vad är din discord tagg? EMINEM#7323

Vem var det som bannade dig? 1Eric

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag befann mig vid en förhandling?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bil gick sönder och då såg jag poliser och några folk som jag känner jag sprang dit och då blev jag kickad för att dte var ett kriminellt scenario så jag gick in igen och skulle springa därifrån men då får jag en 3 dagars ban?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde egentligen inte något annat fel än att springa dit.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sprungit dit men grejen var ju att jag ringde en annan bil som kom till gränden bakom så vet inte om jag skulle sprrungit runt eller nåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man inte får springa förbi ett kriminellt scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du hade en väldigt lallig rp och du hade dessutom inget med den förhandlingen att göra.

Du hade en väldigt lallig rp och du hade dessutom inget med den förhandlingen att göra.
Jo men det fick jag en kick för innan han bannade och då gick jag in igen efter och skulle springa därifrån men då åkte jag på ban...

så fattar beslutet med kick men lärde mig av den så vet inte om jag kanske kunde fått en chans innan han bannade var ju som sagt påväg därifrån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka