Nekad EMINEM2.0 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEM11

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038889134/

Ditt Hex-ID: steam:1100001404a7cae

Vad är din discord tagg? EMINEM#7323

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? köper polisroller

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag swishade för att få roller till polisen vilket var riktigt dumt och jag ångrar det extremt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var ej inne när jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men ångrar det som fan och vill bara ha en till chans då jag ej varit blackad förut, efter jag swishade så ångrade jag mig så han swishade tillbaka och rollerna togs bort men jag gjorde ju fel från första början.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta har varit svbans förutom typ engång när jag blev bannad för powegaming i 3 dagar men har tagit lärdom från alla dessa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt om en extra gång innan jag gjorde detta och verkligen tagit ett ordentligt tänk men hann inte ångra mig innan utom hade ju redan betalat först men som sagt så ångrade jag mig efter men det jag kunde gjort annorlunda var att inte ens tänka på det från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra extremt efterblivna saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför gjorde du ens såhär? Du har varit staff här till och med, du borde veta och vetat bättre. Detta är pinsamt Eminem.

Varför gjorde du ens såhär? Du har varit staff här till och med, du borde veta och vetat bättre. Detta är pinsamt Eminem.
Jag vet philip detta är verkligen något som jag inte ens själv förstår varför jag gjorde… och som sagt så ångrade jag mig direkt inte för att det gör saken bättre ber så hemskt mycket om ursäkt och förstår verkligen om det ej är möjligt för mig att få en andra chans.

Jag vet philip detta är verkligen något som jag inte ens själv förstår varför jag gjorde… och som sagt så ångrade jag mig direkt inte för att det gör saken bättre ber så hemskt mycket om ursäkt och förstår verkligen om det ej är möjligt för mig att få en andra chans.
Men både du och jag vet att jag kan bättre och detta är något som är utom min vardag och kommer ALDRIG hända något liknande igen.

Men både du och jag vet att jag kan bättre och detta är något som är utom min vardag och kommer ALDRIG hända något liknande igen.
Saken är ju den att det du gjort verkligen inte är okej. Att köpa föremål, förmåner etc utanför donations systemet är ej tillåtet. Som Philip säger, du har också varit staff du om någon ska ju VERKLIGEN veta att detta inte är okej!

Saken är ju den att det du gjort verkligen inte är okej. Att köpa föremål, förmåner etc utanför donations systemet är ej tillåtet. Som Philip säger, du har också varit staff du om någon ska ju VERKLIGEN veta att detta inte är okej!
jag vet och detta är något som ej är likt mig över huvudtaget.

aa men som sagt ångrar det jag gjorde extremt mycket och allt jag vill är att få en sista chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka