Accepterad EMINEM2.0 | Ansökan till Servervakt (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EMINEM11

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad heter du på discord? EMINEM#7323

Ange ditt födelsedatum 21 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-05 ungefär på lov och helger
och typ kanske 16-23 på vardagar när det är skola eller jobb

varierar beroende på om jag ska göra nåt med vänner eller familj.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan december förra året.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kanske 8 gånger varav 6 e svbans.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig e en vanlig spelare som håller lite extra koll på rpn i sin omgivning medans man rpar. En servervakt har ett stort ansvar som lyder att man ska ta återgärder om man ser regelbrott ske i sin omgivning medans man rpar. En servervakt har inte samma uppgift som staffs, en servervakts uppgift är att rpa som vanligt men ta itu med regelbrott som kommer till dig.

Servervakter e viktiga för de kan se regelbrott på ett helt annat sätt när de liksom rpar själva samtidigt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag kan mycket angånde sv då jag har varit sv tidigare och även staff jag vet vad som är rätt och vad som är fel och är väldigt insatt i de regler som denna server har.

Jag är även en person som själv rpar väldigt mycket och ser ganska mycket regelbrott i min vardag på servern och känner att jag vill kunna at itu med det på en gång.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är en servervakt som enbart använder sina perms när de behövs och vågar banna om det sker regelbrott, en bra servervakt ska också ta itu med alla regelbrott som sker runt om sig när du rpar och inte vara t.ex snällar mot en viss person bara för att du känner hen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption och abuse innebär att du använder dina perms för egen nytta och t.ex kanske revvar dig själv under scenarion där du ska vara död eller kickar nån för att du ska vinna sett scenario. Ditt ansvar som servervakt är att ta hand om problem som sker i din omgivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka