Nekad Emin123 | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emin Dzihic

Vad är ditt discord namn? emin424#2369

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Emin Ali och är född i Somalien han föddes den 13 februari 2000. När han var liten så var hans familj inte så rik för det var då Somalien började sälja sin olja till andra länder. ¨Emin gillade och spela fotboll och titta på filmer när han hade tid men under denna tiden så hade Somalien inga fotbollsplaner så han fick spela fotboll på sand istället. År 2007 så flyttade han till Sverige på grund av att hans pappa Jaffar Ali fick ett jätte bra jobb som skulle hjälpa deras familj med deras ekonomi. År 2016 när Emin började gymnasiet så började han hänga med människor som höll på med droger och annat så var dåligt i samhället och detta påverkade Emin mycket från att vara en snäll liten unge som älskade fotboll till att sälja knark ute på gatorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan engagera mig i roligare samtal och dialoger mellan spelare som gör social rp;andet roligare och inte bara prata utan försöker göra det roligt. Jag försöker också så mycket som möjligt för att alltid ha en respektabel ton mot
personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid handlar om att vinna, det kan vara roligt oavsett vilket scenario man vinner och man måste göra det roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? Jag såg min vän spela och jag har spelat på denna server tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka