Accepterad Emin123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emin123

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000447033/

Ditt Hex-ID: 11000013dffe839

Vad är din discord tagg? emin424#2369

Vem var det som bannade dig? Naod

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: capture_20230627143900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag c loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var länge sedan jag blev bannad då jag körde på andra serverar men vad jag kommer ihåg var att gick in i unive servren och skulle lalla eftersom jag var dum den tiden och jag var angagerad till en annan server. Jag hyrde en cykel och körde ner till bensin stationen nära torgets fleeca bank sen så är det en kille som hetsas mot mig och då så drar han ut ett vapen och skjuter mot mig då drar jag ut mitt vapen och skjuter tillbaka. Jag har skjutit mot denna person innan och personen c loggar alltid. Skottlossningen ledde upp till att jag dog och då av ren fustration så gjorde jag f8 quit och tog en paus från speladet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban förtjänade jag till 100% och denna ban gjorde så att jag insåg att denna server är den bästa servern jag rpat på, från komunitit till staffsen och skriptet. Jag insåg det eftersom jag körde på andra servrar och då märkte jag att dessa servrar inte uppnådde mina krav i en rp server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett tag sen jag blev bannad för något annat men jag kommer ihåg att jag blev bannad för vdm och då lärde jag mig att fixa mina setting så att jag inte d syncar och att inte köra fort vid allmänna platser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att sabba för mig själv och c logga så skulle jag bara vänta 5 minuter till och respawna eller om personen gömde min kropp så skulle jag rpa på det. Jag gjorde ett stort fel och jag ångrar mig jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte underskatta en server eftersom du precis börjat spela på en annan server. Under denna tid jag har varit bannad så tänkte jag alltid om hur det hade varit i denna server och inte en annan. Denna tid som jag har varit bannad gjorde så att jag insåg att det jag gjorde var jätte fel och jag ber hemskt mycket om ursäkt och detta kommer ALDRIG att upprepas. Hoppas ni förstår att jag verkligen har ångrat mig och att ber om ursäkt för det jag gjort. Jag ber er om en till chans och då lovar jag att jag kommer att bete mig framöver och inte bryta mot serverns regel och i detta fall en GRUND REGEL.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka