Accepterad Emin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad är ditt discord namn? Emin#4089

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emin Andersson, Han är alltid laglig. Emin är mycket kunnig i allt möjligt och jobbat i varje jobb i staden. Hans mål va att bli högt inom polisen. Men tyvärr utvissade staten han och tog bort hans medborgarskap. Han är mycket intresserad inom bilar. Han har en audi samling och vill fylla på den. Emin är rolig och har bra att förstå och argumentera. Finns inte så mycket att säga om han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit det innanoch bidragit med mycket och jag vill förtsätta bidra med en hög rpa nivå. Jag vill kunna hjälpa servern och därför ansökte jag att bli staff. Liksom finns inte så mycket att skriva om som jag redan inte gjort så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidara med en hög rp nivå där lall förvinner helt. Kommer bidra med reports så lallare blir bannade, Jag kommer försöka bli staff och kunna bidra därifrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda partnerna i ett senario ska ha roligt och inte att bara en vinner ett senario tillexempel i krim rpn.

Hur hittade du Unive? Spelat här i 2 år typ och hitta det själv och med streamers som QT och Xray

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka