Accepterad Emin | Medlem ansökning [zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emin

Vad är ditt discord namn? Emin#4089

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emin Andersson och är född 1990-02-05. Emin blev uppväxt i en familj som var alla chefer. Emin hade alltid lätt för sig i skolan och fick A i alla ämnena, han är en riktigt smart grabb. Emin hade en bästa kompis som han verkligen gillade (som vän) men dog i en tragisk trafik olycka, men olyckan och sorgen skulle inte stoppa Emin för att uppnå sina drömar att jobba med eget företagande med bilar. Emin har/hade inte så mycket pengar och gillade verkligen att pimpa och trima bilar. När hans andra vänner ville iväg och pimpa/trima så va enda väggen att säga ordet "nej", sorgen i hans ögon blev värre och därför nu som vuxen vill skapa en bilfirma som går i vinst fast de är biliga trim och pimp. Emin hade också svårt att hitta jobb men fick ett jobb som först postnord. Men Emin hade problem med ryggen och alltid haft de i sitt liv och ville byta arbete till reporter. Han blev senare reporter. Han har goda vänner och Emin är trrevlig och snäll mot alla och därför skjutsar han grattis folktill olika ställen som en taxi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en go kille som gillar att skämta. Jag ska bli medlem för att kunna hjälpa folk med T.ex med deras bilar och mer, jag skjutsar även folk ditt dom vill så att dom ska känna sig välkommen i Unive och så att man ska ha en så bra RP känsla som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det finns många olika roliga jobb och att det är den bästa servern jag har spelat på och att staffsen och phillip gör ett kanon jobb och det finns många roliga saker att göra på serven och att det är en hög rp nivå på just denna server.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och började jag och sen kollade jag på massa streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp min karaktär så jag kan bli och egen bil företagare och få många vänner inom rolspelandet. Men mitt största mål är att alla skall ha roligt när vi spelar och rp så bra som möjligt för det är det ju faktiskt det vi gör vi spelar för att ha kul inte för att bråka och skrika på varandra. Och mitt mål är även att höja rp:nivån på bilar och annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Seriös rp server som denna som vi kan rpa på med en omstart med nya folk och kunna lära känna och vad jag kan ge till servern är possetiva saker som du läst om tidigare, men mina mål är ganska uppenbara att ha kul och att hjälpa andra och att alla ska ha kul. Och att bli en av dom största streamers på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är allt jag är med i och varit med i.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka