Accepterad Emin | Chef-jobb ansökan | Kriminalvården | S1monx

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminal vården

Vad heter du IRL? Emin Heter jag irl

Vad heter du på discord? Emin#4089

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år, sa upp min medlem för 1 vecka sen men kom tillbaka 2 dagar efter pga att mitt rp sug försvann. det den tilldel har min rp lust ökat drastiskt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla yrket på ett sätt som är positivt. Låt mig berätta, just nu händer det farliga saker i fängelset t.ex slagsmål, hot mot personal och misshandel i en grov mängd. Jag vill och kommer utveckla yrket så att det blir säkrare för både insatta och personal, jag kommer skapa en rolig miljö men ändå sträng, för jag vill att dom kriminella ska komma in kriminella men ut lagliga. Och det gör man genom disciplin. Det kommer va svårt att öka personal men kommer sattsa mitt inersta att få upp personal invån så att allt kan lösas i fängelset / anstalten. Material: Jag vill kunna ha medel till våra personal så dom känner sig säkra. Vill därför få in arbetskläder ingame där det står t.ex "Kumla Anstalten" osv. Jag vill få in skottsäkra västar till samtliga personal vid uppror i anstalten eller om en väktare blir överfallen och du ska komma som för stärkning. Aktiviteter: Jag kommer göra anstalten till en rolig och disciplinär miljö där en okänd mängd om dagen i en okänd tid för dagsläget kommer några av personalen hålla en aktivitet åt dom insatta. Mycket förändringar. En grej är att jag behöver bara komma in i jobbet så det kan ta 1 vecka ca.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina tidigare erfarenheter då inom det blå liknande jobben är Sjukvården --> Undersköterska, rekryterare, utbildare, och utbildad i kirurg nivå 1, mc och mer. Polismyndigheten --> Som högst Assistent 4:års, vapen utbildad, rekryterare, utbildare. Senaste gången (nuvarande) studerande. Räddningstjänsten --> Information saknas fast jobbat. Securitas --> 11 gånger har jag jobbat i Securitas som då Ledning högst men dagen jag blev biträdande slutade jag för polismyndigheten. Lärande --> I alla dessa blå ljus yrken fick jag lära mig att kunna ta ansvar, agera i fasta situationer, agera i stressiga situationer, anställnings linjen (jobbpanel ect), körning på säkert och snabbt sätt vid blå ljus ärende. Chef samt biträdande chefs yrken: QPARK --> Alla ranger inklusive chef, där fick man lära sig körning, anställnings linjen (jobb panel ect) och snabb tänkande, Falck samt Saras bil och Mc Biträdande. Muneno som det hete då, biträdande. Och mycket mer yrken.

Hur ofta kommer du vara inne? Det finns inga riktiga speciella tider utan kan berätta lite på et ungefär:

Vardag/skolveckor -->
Måndag: ca 1 timme ( på måndagar är det riktigt tajt då jag har hemspråk direkt efter skolan typ samt träning direkt efter)
Tisdag: 14.30 till 20.00 (Ledig dag ifrån träningar)
Onsdag: 15.45 till 18.00 (träningsdag)
Torsdag: 15.20 till 18.00 ca (träningsdag)
Fredag: 14.00 till 23.30
Lördag: Icke nämnbart men ca 7 timmar
Söndag: icke nämnbart men ca 7 timmar

Motivera att jag är aktiv alltid när jag kan i discord samt efter träningar oftast.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle förtsätta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag spelar inte för tillfället och kommer inte göra det på ett bra tag.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst unive reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka